Skip to main content

Thomas 17 omgeving Hellevoetsluis

• 15 september 2022
  • 4 reacties
  • 85 × bekeken

Thomas7347
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben thomas. Ik ben 17 jaar oud en woon in Hellevoetsluis. Mijn hobby’s zijn Fotografie, Gamen, varen en wielrennen. Dit jaar heb ik mijn Havo afgerond en heb ik een tussenjaar genomen. 
ik heb moeite met nieuwe mensen ontmoete , vaak omdat ik het gesprek niet aan durf te gaan, overigens weet ik ook niet zo goed meer  hoe ik nieuwe vrienden maak. Ik hoop dat ik op deze manier makkelijker nieuwe mensen kan leren kennen doordat het toch online iets minder confronterend is

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 16 september 2022

Hi welkom! 

Wat vind je leuke onderwerpen wat betreft fotografie? Ik kom zelf uit de buurt en weet dat wat betreft omgevingen er mooie plekken te vinden zijn in de buurt. 
En mag ik vragen wat je besluit is geweest om een tussenjaar te nemen? Leuke plannen om eerst een deel van de wereld te zien of andere ideeën? 

Thomas7347
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 16 september 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Wat vind je leuke onderwerpen wat betreft fotografie? Ik kom zelf uit de buurt en weet dat wat betreft omgevingen er mooie plekken te vinden zijn in de buurt. 
En mag ik vragen wat je besluit is geweest om een tussenjaar te nemen? Leuke plannen om eerst een deel van de wereld te zien of andere ideeën? 

Hoi, wat fotografie betreft veel natuur, dus landschappen, dieren, macro en ook fotos van de sterren maken, maar stadsfotografie en in de haven vind ik ook wel leuk. Ik heb een tussenjaar genomen voornamelijk om mezelf te orienteren op een vervolgstudie, ik wist namelijk nog niet precies wat ik wilde doen dus overhaast een beslissing maken heeft dan ook weinig zin, en ja ook even een jaartje niks gewoon even geen school. Waardoor ik nu dit jaar ook buiten de vakantieperiodes met mijn ouders even een paar daagjes op vakantie kan 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 16 september 2022

@Thomas7347 heb je misschien een foto die je zou willen delen? Een foto met een mooi verhaal of waar je echt trots op bent dat je die genomen heb? Wel lekker afwisselend en superleuk dat je daar ook mee bezig bent. We hebben hier een fotoclub op het forum en er is een idee ontstaan (nog niet helemaal uitgewerkt) om met een klein clubje op stap te gaan voor de fotografie. Misschien vind je het leuk om aan te schuiven? 

Slimme keuze! Ik heb een jaar weggegooid door een verkeerde studie te kiezen. Dit is dus wel een goede manier om zeker te weten dat je achter je keuze staat. Wat zijn dingen die je leuk vind om te doen? Of twijfel je niet zo zeer ergens tussen? 
Heb je al vakantieplannen gemaakt?

Thomas7347
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 16 september 2022

@Naoomi 

Zelf vind ik dit een mooie foto die ik heb gemaakt. Hier zit niet echt een verhaal achter. Ik had inderdaad de fotoclub al gezien ja en dat idee lijkt me erg leuk! Ik  vind  fotograferen natuurlijk erg leuk, maar ik denk niet dat dat iets gaat worden waarvoor ik ga studeren. En ik vind op de computer dingen maken leuk, heb al een keer een soort van game gemaakt voor een school project wat opzich best leuk is omdat je ook veel leert over hoe het allemaal werkt en ik ben nu met hulp van mn vader aan hrt leren hoe ik mijn eigen websites maak 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen