Skip to main content

#thisisme Pat, 25 jaar

• 9 oktober 2024
  • 0 reacties
  • 70 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Een tijdje geleden ben ik verhuisd van het pittoreske platteland  naar de grote, drukke stad. Ik merk dat ik het soms lastig vindt om  hier op mensen af te stappen en dus  nieuwe vriendschappen aan te gaan en het lijkt me dan ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen , gezellig te kletsen en/of af te spreken en samen wat leuks te ondernemen. 

Momenteel ben ik vooraf veel bezig met mijn studie, maar daarnaast doe ik nog veel meer(iets met ADHD, veel dingen leuk vinden, en creativiteit) geen zorgen, ik stuiter niet! 😅
Ik zwem, ski en wandel veel, ben bezig met het schrijven van een  eigen boek, houd van lezen, bordspellen, gamen en pretparken… (die ene met het verhaal over de bokkenrijders en een kapitein in een zware storm is toch wel mijn favoriet! :D ) en daar ben ik dan ook zo nu en dan nog wel eens te vinden.

Het lijkt me leuk je te spreken, stuur gerust een bericht!🙂

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen