Skip to main content

Stapjevoorstapje 18 omgeving Hardenberg

• 10 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 82 × bekeken

Hey!

Wat leuk om jullie te leren kennen, ik ben 18 jaar en woon in de buurt van Hardenberg. Ik houd enorm van dieren en mensen en kan hier veel energie uit halen. Ik houd ook van wandelen en fotografie. Als je mij tegenkomt heb ik waarschijnlijk oordopjes in met muziek, want daar ga ik heel goed op. Toch merk ik dat ik soms mij wat eenzaam voel, ik kom uit een intensieve periode waarin mijn wereld heel klein is geworden. Op dit moment merk ik dat het weer zo goed gaat dat ik ook behoefte heb om nieuwe mensen te leren kennen! 

Ik zal nog iets meer over mezelf vertellen; ik ben Reformatorisch opgevoed en ben nu zelf aan het zoeken naar een weg waarin ik op een manier die bij mij past het geloof in mijn leven te hebben als leidraad. Daarnaast heb ik een enorme motivatie om een studie op te gaan pakken waarin ik ervaringsdeskundige kan worden en andere mensen mag helpen met mijn ervaringen. 

Ik ben benieuwd naar jullie, hoe is het met jullie? 

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 10 oktober 2022

Tof! Wat leuk dat je je op deze community voorstelt. 

Mijn naam is Michael. Ik ben al iets ouder dan jou (27). En ik heb ook zo mijn eigen ervaringen waar ik later wat meer mee zou willen doen. Een onwijs mooie drive om daar uiteindelijk iets mee te doen. En neem vooral de tijd die je nodig hebt om een studie te gaan doen waar jij je goed bij voelt. 

(Misschien loop ik teveel op bepaalde zaken vooruit. Er zijn ook mooie trainingen die je kunt volgen om met je eigen ervaringen aan de slag te gaan. Bijvoorbeeld werken met eigen ervaringen of herstellen door je zelf. Wellicht zijn dat ook dingen die je zou kunnen doen). 

Misschien is het voor jou fijn om ook te kijken binnen Join Us of er fysieke groepen zijn in Overijssel (Zwolle) omgeving waar je je ook mogelijk bij kunt aansluiten, en zo ook nieuwe mensen uit de omgeving kunt leren kennen. Er bestaat ook iets van een online community waarin je online ook met een groep zou kunnen zijn. Als je dat zou zien zitten, kun je ook kijken naar die mogelijkheden. 

Vervelend dat je ook soms zit met eenzame gevoelens. Hoe fijn is het dan ook dat je daarmee aan de slag gaat! Hopelijk komen er meer fijne reacties op jouw bericht. En leidt het weer tot andere nieuwe mooie wegen. 

Groetjes! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen