Skip to main content

Søren (18) Haarlemmermeer

• 22 januari 2025
  • 1 reactie
  • 79 × bekeken

Søren
Forum|alt.badge.img+3

Hoi, Mijn naam is Søren, 18 jaar. Ik hoop hier vrienden te kunnen vinden!

Ik heb interesse in heel veel dingen het leukste vindt ik het restaureren en beschilderen van meubels.

Voor de rest creatieve dingen en naar buiten gaan (tekenen, knutselen, tuinieren, wandelen, kringlopen etc.) Ik heb ook doelen die ik wil bereiken bijvoorbeeld Hardlopen en vrienden maken.

Ik sta open voor berichten💌!

Ik ben ook deel van de LHBT+ hier praat ik niet graag over, maar wel met mensen die ik goed ken.

momenteel werk ik bij een zorgboerderij en verkoop ik meubels en antieke spullen!🌈

1 reactie

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 60 reacties
  • 3 februari 2025

hey Soren, ik ben laurens 20 jaar en kom uit haarlem. leuke bijzondere hobbys heb je. ik hou ook van kringloop shoppen. ik ben ook '’onderdeel'’ van die community. heb je wel is contact gezocht met het COC? Die organiseren activiteiten, ook zeker voor jongeren. Ikzelf ga naar autiroze. gezellig kennis te maken, je mag me een app sturen. groetjes laurens!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen