Hoi allemaal,
Ik ben redelijk nieuw hier in de community en er zullen vast wel mensen af vragen wie ik ben, zo ik stel mij even voor :)
Ik ben Amy 24 jaar oud, heb autisme en TOS (taal ontwikkeling stoornis).. Zoals je misschien al ziet op m'n profiel foto ben ik een kat persoon :P heb een zwarte kat genaamd droppie :) hij is alleen wel een oudje al :( maar wel schattig :P
buiten m'n autisme en taal moeilijkheden heb ik ook nog andere mentale problemen die alleen maar erger worden door gebrek aan sociale contacten wat ik best wel jammer vind..
ik ben op zoek naar sociale contacten in de buurt van rotterdam zowel online als offline, mijn hobby's zijn gamen, nog meer gamen en ICT gerelateerde dingen zoals programmeren en of tinkeren met server hardware.
Iets wat je van mij sowieso moet weten is dat ik transgender ben en midden in mijn transitie zit dus kijk alsjeblieft niet vreemd op als opeens een stem hoor die je niet verwacht en of wat anders. Thank you :)
M'n gebruikersnaam heeft een story voor een andere keer, best wel interresant maar ook een sad story (nu ik er over nadenk..)
Groetjes Amy
(ik kan nog wel een verlegen persoon zijn)