Skip to main content

SlaapkopAmy 24

• 1 oktober 2022
  • 4 reacties
  • 150 × bekeken

SlaapkopAmy
Forum|alt.badge.img+7

Hoi allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier in de community en er zullen vast wel mensen af vragen wie ik ben, zo ik stel mij even voor :)

Ik ben Amy 24 jaar oud, heb autisme en TOS (taal ontwikkeling stoornis).. Zoals je misschien al ziet op m'n profiel foto ben ik een kat persoon :P heb een zwarte kat genaamd droppie :) hij is alleen wel een oudje al :( maar wel schattig :P

buiten m'n autisme en taal moeilijkheden heb ik ook nog andere mentale problemen die alleen maar erger worden door gebrek aan sociale contacten wat ik best wel jammer vind..

ik ben op zoek naar sociale contacten in de buurt van rotterdam zowel online als offline, mijn hobby's zijn gamen, nog meer gamen en ICT gerelateerde dingen zoals programmeren en of tinkeren met server hardware.

Iets wat je van mij sowieso moet weten is dat ik transgender ben en midden in mijn transitie zit dus kijk alsjeblieft niet vreemd op als opeens een stem hoor die je niet verwacht en of wat anders. Thank you :)

M'n gebruikersnaam heeft een story voor een andere keer, best wel interresant maar ook een sad story (nu ik er over nadenk..)

Groetjes Amy

(ik kan nog wel een verlegen persoon zijn)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Mitch
  • 13 reacties
  • 2 oktober 2022

Hoi Amy, om te beginnen: wat een lief katje heb je, althans in hoeverre ik kan zien natuurlijk haha :) Ik ben momenteel ook bezig met een ICT studie/opleiding. (Hiervoor heb ik een opleiding gedaan als mediavormgever/grafisch ontwerper). Ik heb er eigenlijk nog voor gekozen om ICT te doen omdat ik simpelweg geen zin heb om nog te gaan werken en ik ben al eigenlijk sinds heel jongs af aan bezig met computers enz. Ik heb zelf een grote passie en interesse in ICT, computers, tech en letterlijk alles wat er mee te maken heeft. Zo heb ik al bijvoorbeeld een aantal pc's, game pc's, servers enz voor mijzelf en andere mogen samenstellen en assembleren.

Mocht je mij ook willen leren kennen ben je van harte welkom om me een berichtje terug te sturen, lijkt mij in ieder geval ontzettend leuk omdat we waarschijnlijk veel over hetzelfde onderwerp(en) kunnen praten. Mocht je Discord hebben dan kun je me toevoegen op: HueZuX#5684

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

Hi welkom! 

Leuk dat je jezelf voorstelt! Ik denk dat je hier goed zit, want er zitten hier best wat mensen die uit de buurt komen. Ik ben er zelf eentje van! We hebben ook de in woon Zuid-Holland groep, misschien is het leuk om daarbij aan het sluiten 😊

Wat voor games speel je zoal?

SlaapkopAmy
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Legend
  • 35 reacties
  • 2 oktober 2022
Naoomi schreef:

Hi welkom! 

Leuk dat je jezelf voorstelt! Ik denk dat je hier goed zit, want er zitten hier best wat mensen die uit de buurt komen. Ik ben er zelf eentje van! We hebben ook de in woon Zuid-Holland groep, misschien is het leuk om daarbij aan het sluiten 😊

Wat voor games speel je zoal?

waar kan ik eventueel de zuid-holland groep vinden?

ik speel verschillende games, de laatste tijd speel ik heel veel warframe maar daarvoor speelde ik ook heel veel fallout 76. zo ga ik dus door verschillende games heen, heb iets meer dan 270+ games op de pc maar het enige wat ik niet speel zijn sport spellen en of dingen te maken heeft met voetbal

lijstje met populaire games in me lijstje:

gta (3 t/m 5)

battlefield (bc2 t/m 2042)

call of duty (niet allemaal maar de nieuwe komt vast wel op het lijstje)

7 days to die

fallout 76

warframe

Forza horizon 5 (alleen op de steam deck)

dying light (1 en 2)

fall guys

far cry (2 t/m 6)

en nog veel meer

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 2 oktober 2022

Een linkje naar de groep

Ah, een brede interesse dus! Ik ben zelf niet zo van het gamen, ken maar een aantal spellen. Helaas kan ik er dus niet zo heel veel over mee praten. 
Maar weet zeker dat er hier mensen zullen zijn die er wel wat meer over mee kunnen praten! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen