Skip to main content

Sharon, 29 jaar Haarlem

• 17 februari 2024
  • 8 reacties
  • 246 × bekeken

Sharon7
Forum|alt.badge.img+3

Hallo ik ben Sharon 29 jaar en woon in Haarlem. De laatste tijd voel me erg eenzaam. Zou graag mensen willen leren kennen. Om bijvoorbeeld museums mee te bezoeken of gewoon mee af te spreken. Mijn hobby's zijn muziek, lezen, schrijven, films kijken, met mijn hond wandelen, zwemmen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 17 februari 2024

Hooiiiii @Sharon7, welkom bij onze community. Ben je al bekent met onze discord server? We houden daar vaak hangouts en er wordt lekker gekletst daar.

Zo join je onze discord!

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 17 februari 2024

Naar wat voor muziek luister je graag? En wat voor filns kijk je graag?

Sharon7
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 7 reacties
  • 18 februari 2024

Vooral jaren 50 en 60 muziek. Films en series op Disney Plus. 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 18 februari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland Noord.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder vind ik het leuk om (bord)spellen te doen en houd ik van wandelen, uit eten gaan, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)
Hoor graag van je!

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4
Sharon7 schreef:

Hallo ik ben Sharon 29 jaar en woon in Haarlem. De laatste tijd voel me erg eenzaam. Zou graag mensen willen leren kennen. Om bijvoorbeeld museums mee te bezoeken of gewoon mee af te spreken. Mijn hobby's zijn muziek, lezen, schrijven, films kijken, met mijn hond wandelen, zwemmen. 

Hey sharon:  ik ben Jonas 25 jaar,  Wat leuk om te lezen dat jij  een liefhebber bent  van musea’s. wat voor soort kunst vind jij allemaal  leuk?  Ik ben ook een musea liefhebber!  Gr Jonas. 

Forum|alt.badge.img+1

Hi Sharon!

Ik woon in Purmerend en ben opzoek naar nieuwe vriendinnen om mee af te spreken. Laten we in contact komen als je wil?

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 26 februari 2024

Stuur me gerust een PB ik woon Noord Holland Noord

Emma27
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 27 februari 2024

Hey sharon,

Ben 28 en woon in Amsterdam hou ook van museums ect lezen.

Groetjes emmaly 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen