Skip to main content

serieuze vriendschappen gezocht

• 18 juli 2024
  • 6 reacties
  • 266 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Serieuze vriendschappen Hee allemaal, ik ben een 18-jarige meid dat van verschillende activiteiten en dingen houdt, denk daarbij aan spelletjes spelen, zwemmen, winkelen, bakken, en nog veel meer ik sta open voor veel dingen om te doen of proberen, t leek me een leuk idee om een groepje te creëren. Om samen leuke activiteiten te ondernemen, zoals kletsen online spelletjes spelen en misschien een aantal leuke uitstapjes plannen in de toekomst. Als we elkaar allemaal wat beter kennen, lijkt jullie dit ook een leuk idee? En ben je ook echt serieus opzoek naar leuke vrienden/vriendschappen?Stuur me dan gerust een berichtje.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Corne.v
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 18 juli 2024

Hi Floo! Leuk om te lezen.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die zich hier bij kunnen vinden!

Welke regio kom je vandaan?

En in de discord zitten veel mensen om te leren kennen! Is dat een idee?

Groetjes Corné 

lindaisc0ol
Forum|alt.badge.img+2

Leuk idee!

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 19 juli 2024
lindaisc0ol schreef:

Leuk idee!

leuk dat je interesse heb, iedereen die interesse heeft kan me gewoon een berichtje sturen. Maakt voor mij niet veel uit uit welke regio de mensen komen.

Jeffrey038
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 juli 2024

Hey jeffrey hier we hebben een groeps app in de omgeving van zwolle als het je leuk lijkt stuur maar privé berichtje 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 juli 2024

Hoi, floo,

Ik ben Shanice en ik begrijp je helemaal. Ik ben ook opzoek naar echt vriendschappen. Ik wil graag vrienden met je worden als je wilt. Ik ben 21 jaar. Ik kom uit Amsterdam. 

Liefs shanice 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 juli 2024
Shanna schreef:

Hoi, floo,

Ik ben Shanice en ik begrijp je helemaal. Ik ben ook opzoek naar echt vriendschappen. Ik wil graag vrienden met je worden als je wilt. Ik ben 21 jaar. Ik kom uit Amsterdam. 

Liefs shanice 

Hoi lief voor je reactie, lijkt mij ook leuk je beter te leren kennen zou je me een privé berichtje willen sturen?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen