Skip to main content

Sej, 27, noorden, mannelijke vrienden gezocht

• 2 januari 2025
  • 5 reacties
  • 244 × bekeken

Hoi allemaal,

Sej hier! Een 27 jarige jongen uit het noorden van NL die het leuk zou vinden om nieuwe mannelijke lange termijn vriendschappen op te bouwen! Ik ben vroeger veel gepest vanwege mijn geaarheid. Ik merk dat deze ervaringen, nu ik volwassen ben, toch meer impact hebben gehad dan gedacht.

Ik heb eigenlijk een heel fijn sociaal netwerk. Toch mis ik echt een mannelijke beste vriend! Iemand met wie je alles kunt delen. Er voor elkaar zijn wanneer nodig, elkaar goed leren kennen, kunnen lachen, maar juist ook de diepte in kunnen! Goede gesprekken voeren online of in het echt, maar er ook op uit kunnen gaan samen!  Samen een mooie vriendschap opbouwen waarbij we er beide mogen zijn zoals we zijn. Een vriendschap waarin geaardheid niets uitmaakt en we onszelf kunnen zijn. Een vriendschap als deze zou mij naast gezelligheid, ook helpen de overtuiging “jongens willen geen vriendschap met mij opbouwen” een beetje te helen :)

Ik ben introvert en extravert; the best of both worlds haha. Ik ben gek op eten en kijk graag films! Ik hou van gezelligheid, leuke mensen om me heen, weekendjes weg etc. Ik heb geen social media, alleen whatsapp: lekker rustig haha.

Tot slot wat leuke weetjes:

Ik ben ik een snufje implusief, mijn hoofd maakt vaak overuren, in restaurants bestel ik vaak hetzelfde en ik kijk goede series vaak opnieuw en opnieuw en opnieuw haha (iets met rustgevend).

Spreekt bovenstaande je aan? Stuur gerust een prive berichtje en vertel dan ook meteen wat leuks over jezelf :)

5 reacties

Lutsen96
Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi sej 

mijn naam is Lutsen en het lijkt me leuk om je te leren kennen!!

max00
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 17 februari 2025

Hi Sej, ik kan je geen berichtje sturen omdat je account op anoniem staat maar het lijkt mij leuk om je te leren kennen :D Je mag mij altijd een PB sturen 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 18 februari 2025

He SeJ

Welkom op de community! Waar woon je precies in het noorden?

niekgrijz
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 22 februari 2025

Hey Sej, ik ben Niek 24 jaar oud en woon in de buurt van Amsterdam. De struggle met geaardheid herken ik maar al te goed. Ik hou ook enorm van films kijken en heb ook een unlimited abonnement voor de bioscoop. Lijkt me leuk om je te leren kennen! Schiet me maar een berichtje

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 10 reacties
  • 23 februari 2025

Hey Sej,

Leuke introductie! Ik kan je helaas geen berichtje sturen, omdat je account op anoniem staat. Het lijkt mij wel leuk om je te leren kennen! (:

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen