Skip to main content

Sanne 19 jaar, omgeving rotterdam

• 4 januari 2025
  • 3 reacties
  • 91 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal! Ik ben Sanne, bijna 19 jaar en woon in de omgeving Rotterdam/hoek van holland.

Ik vind het super gezellig om nieuwe mensen te leren kennen, of dat nu is voor een drankje mee te doen, een gezellige shopsessie of juist iets leuks creatiefs te ondernemen!

Ik ben erg spontaan maar vind van te voren dingen plannen ook altijd fijn. 🫶🏼

Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe deze app nou werkt haha, maar zie er naar uit nieuwe mensen te leren kennen!

Als je dit leest en denkt dat klinkt gezellig, stuur me een berichtje 🫶🏼

Liefs, Sanne💕

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 4 januari 2025

Hi Sanne, 

Welkom! Heb je nog bepaalde hobby’s of wat doe je graag in je vrije tijd?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 15 reacties
  • 4 januari 2025

Hi sanne, wat leuk! Ik kom ook uit Rotterdam!

Een drankje lijkt mij altijd leuk. Zelf is mijn sociale kring ook niet zo groot, dus ben zeker ook opzoek naar connecties. Je mag me altijd een privebericht doen.

Groet, Julien

Jernskes
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025

Hey Sanne, 

Ik zag jouw berichtje en ik dacht laat ik maar een account maken om te reageren 🫣

Ik woon ook in Rotterdam & ben erg creatief, misschien is het leuk ok te kletsen samen! 

Liefs,

Jerney 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen