Skip to main content

Sander 25 jaar, Heerenveen

• 18 juni 2024
  • 1 reactie
  • 118 × bekeken

Sander_leg
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen!

Mijn naam is Sander, ik ben 25 jaartjes oud! Ik heb een stotter die eigenlijk alleen bij nieuwe of spannende situatie tevoorschijn komt. Door deze stotter vind ik het vaak lastig om af te stappen op mensen en voel mij hierdoor vaak eenzaam. Na een lange tijd zoeken ben ik eindelijk Joinus tegengekomen en ben hier dus ook niet, ik ben nog wel iets argwanend of deze site echt werk dus we gaan het zien! ;)

Affijn! Ik woon dus in Heerenveen met mijn kater, Koeboe, ben hier geboren en getogen. Echter trekken de grotere steken mij wat meer, de drukte en de hoeveelheid wat er te doen is niet iets dat je in kleinere plekken vind. Hierdoor ben ik dus ook vaak te vinden in Leeuwarden! Ik sta overigens open om naar andere dorpen/steden te gaan om mensen te ontmoeten hoor :P

Er zijn plannen om met een vriend binnenkort de doelensteeg in Leeuwarden op stelten te zetten met drankjes en karaoke, echt super veel zin in! Misschien wil iemand anders op JoinUs ook mee? We zijn allebei hardstikke aardig hoor :P

Een tijdje terug heb ik een lange relatie gezeten, doordat ik op was genomen in haar vrienden groep heb ik nooit mijn jongere jaren (16-20) benut om zelf relaties op te bouwen met mensen, Hierdoor viel ik in een diep gat nadat het uitging. Ik heb dit gat gevuld door mijn stinkende best te doen op school en mijzelf te beteren als persoon. Echter vrienden zijn er nooit van gekomen. Nu ik richting de 26 ga besef ik me dat het tijd is om op zoek te gaan naar vrienden.

Tijd om wat over mijzelf te vertellen of niet? ;) Doordat mijn oom en tante aan hardlopen doen ben ik daar ook mee begonnen, dit probeer ik in ieder geval elke weer 1 of 2 keer te doen. Naast het hardlopen houdt ik van games zoals GTA 5, World of warcraft of gewoon een kaart spel met mensen zoals UNO of Know Your Meme!

Naast activiteiten vind ik het ook leuk om met een vriend een terrasje/kroeg te pakken en daarna te poolen of naar een plek te gaan waar je lekker dom kunt dansen of karaoke zingen. Jammer genoeg is het nooit zo leuk met z’n tweeën als in een grotere groep, dus misschien ben je te paaien hiervoor!

Hopelijk heb ik je niet te erg verveeld met deze grote tekst, dus ik laat het hierbij ;)

Hopelijk komen er wat leuke reacties en kunnen we binnenkort afspreken!

Ohja, en hier heb je een foto van een capybara!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Feline
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 18 juni 2024

Hahaha bedankt voor de capybara!! Dat maakt mijn dag nog beter🤣 Ik heb volgens mij niet super veel met je gemeen, maar ik vond je verhaal (en capybara) wel heel leuk dus wilde toch even reageren haha. Als je zin hebt om te kletsen mag je altijd een berichtje sturen🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen