Skip to main content

samen leuke dingen te ondernemen, Gerona 19 jaar omgeving Rotterdam

• 5 april 2024
  • 5 reacties
  • 100 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties

He ik ben gerona en ben 19 jaar oud. Ik woon vlakbij rdam. Mij lijkt het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om samen te sporten, uitgaan, drankie te doen, shoppen, festival pakken, uiteten gaan, samen domme dingen te doen of gewoon even lekker erop uit en op vakantie gaan. Heb je interesse laat mij Dat zeker even weten :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

• 85 reacties
  • 5 april 2024

Hallo Gerona, Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast en de categorie van je topic aangepast naar This is me omdat dit wat beter aansluit bij de inhoud. Wat zijn je favoriete festivals en vakantiebestemmingen?

Woo-Jin
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 5 april 2024

Hello @Ggk Je mag berichten sturen als je leuk vint om te praten:)

greetings Woo-Jin

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 5 april 2024
Roy1996 schreef:

Hallo Gerona, Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast en de categorie van je topic aangepast naar This is me omdat dit wat beter aansluit bij de inhoud. Wat zijn je favoriete festivals en vakantiebestemmingen?

Dankjewel:). Low lands en pink pop. Griekenland, spanje en frankrijk en die van jou?

apal036
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 7 april 2024

Hey hey, klinkt erg leuk!

Ik woon zelf in Almere maar kom wel vaak in Rotterdam. Als je wil mag je me een priveberichtje sturen, dan kunnen we elkaar beter leren kennen! :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 11 april 2024

Ik kom ook uit de buurt van Rotterdam, stuur me gerust een berichtje!!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen