Skip to main content

samen hardlopen (Daniëlle, 24, omgeving Dordrecht)

• 11 november 2024
  • 5 reacties
  • 85 × bekeken

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal! Ik ben Daniëlle 24 jaar, zou iemand het leuk vinden om samen te gaan hardlopen in Dordrecht?🤗

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 11 november 2024

Hey Daniëlle,

Ik heb het onderwerp van je topic even aangepast zodat het beter in de categorie past. Wat een leuk idee om te hardlopen!

Groetjes,

Bas

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 27 december 2024

Zoek je nog iemand? ;)

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
Marcsld schreef:

Zoek je nog iemand? ;)

Ja!

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 18 januari 2025

Hey Daniëlle, wil je dan specifiek in Dordrecht gaan hardlopen? Ik woon aan de andere kant van de Biesbosch en dat lijkt mij een hele mooie omgeving om te gaan hardlopen. Zeker nu ik moet gaan oefenen voor de marathon in oktober. Zullen vast wel goede routes liggen. Doe je op dit moment al aan hardlopen en aan welke afstanden zat je te denken?

Danoontje2000
Forum|alt.badge.img+4
Koen007 schreef:

Hey Daniëlle, wil je dan specifiek in Dordrecht gaan hardlopen? Ik woon aan de andere kant van de Biesbosch en dat lijkt mij een hele mooie omgeving om te gaan hardlopen. Zeker nu ik moet gaan oefenen voor de marathon in oktober. Zullen vast wel goede routes liggen. Doe je op dit moment al aan hardlopen en aan welke afstanden zat je te denken?

Hoi! Ja in Dordrecht. Ik heb geen auto dusjaa. Ik doe aan hardlopen idd al maar niet veel nog. Ik kan nu 3 km ong zonder pauze maar ben ook niet heel snel. Ik denk dat jij wel langer loopt ivm de marathon?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen