Skip to main content

Sabine - 25 jaar - omgeving Utrecht

• 23 november 2024
  • 3 reacties
  • 181 × bekeken

Bientje
Forum|alt.badge.img+1

Hi, ik ben Sabine en ik ben 25 jaar. Ik woon dichtbij Utrecht in een dorp waar meer koeien wonen dan mensen 😉. Ik ben 8 jaar geleden hier komen wonen met mijn ouders. Nu woon ik hier met mijn man (en kat!) Ik heb al 10 jaar een relatie met hem en we zijn dit jaar getrouwd 🩷 Van ma t/m vrij sta ik voor een hele leuke klas op een basisschool. Ik vind het leuk om dingen te ondernemen. Hierbij kan je denken aan: naar een klimwand gaan, klimbos, shoppen, blowcarten op het strand, ergens wandelen waar het heel mooi is, iets met dieren vind ik altijd leuk en een spelletjeshal. Ik ben een echte kletskous. Je mag altijd aangeven als dit soms te veel is. Ik heb dit niet altijd door omdat ik adhd heb. Het is voor mij daarom ook moeilijk om vriendschappen te onderhouden. Ik vergeet snel dingen, waar ik echt niets aan kan doen door mijn adhd. Stuur dan nog een keer een berichtje (dit doe ik echt niet met opzet!). Ik kan druk zijn, maar meestal is mijn sociale batterij leeg door mijn werk. Ik houd van mijn werk, maar ik ben aan het zoeken naar een goede balans hierin (bij psycholoog). Plekken die mij te veel prikkels geven vermijd ik liever (plekken met veel mensen zoals een club of festival). Ik vind het leuk om met anderen ergens thuis of een barretje een spelletje te spelen. Veel spellen vind ik leuk (ook gamen!). 

Ik ben op zoek naar een leuke vriendschap of vriendschappen. Ik heb een fantastisch maatje (mijn man), maar ik wil ook soms mijn eigen vriendschap(pen) hebben. Heb jij een beetje dezelfde interesses en ben je tussen de 21-28 jaar oud? Accepteer je iemand zoals hij/zij is dan vind ik het leuk om met jou in contact te komen. Stuur me een bericht (of meer als ik weer eens verdwaald ben in mijn hoofd). Weet dat ik er naar uit kijk!

Liefs, mij

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 12 december 2024

Heey lijkt me leuk om je te leren kennen 

Potato_teuntje
Forum|alt.badge.img

Hi Sabine! Ik ben Teuntje (F21) :)

Ik herken mezelf in veel dingen die je zegt, zo ben ik ook helemaal weg van dieren (vooral mijn kat), werk ik met kinderen en last but not least heb ik ook adhd.

Ik heb je een privébericht gestuurd, het lijkt me leuk je te beter te leren kennen! 😊

EpicPieFlavour
Forum|alt.badge.img+2

Heey Sabine,

Ik heb je een DM gestuurd!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen