Skip to main content

Romy 18 omgeving Haarlem

Forum|alt.badge.img+2

Hoi!

Ik ben Romy en over een paar dagen ben ik 18. Ik ben op zoek naar een goede vriendschap. Ik mis goede vrienden om mij heen en daardoor voel ik mij erg alleen.

Ik maak graag natuurwandelingen, Ik hou van de zee, speel graag spelletjes, ben dol op zwemmen en in mijn vrije tijd schilder en schrijf ik veel. Ook hou ik heel veel van bakken!

Zou je het leuk vinden om in contact te komen, laat dan gerust eens een berichtje achter. 

Groetjes,

Romy

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 21 januari 2023

Hi Romy. Het lijkt mij gezellig om ij contact te komen. Ik woon ongeveer een uur van Haarlem af met het OV. Weet niet of je dat te ver vind?

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2023

Hoi Linde,

oh wat leuk dat je met  mij in contact wil komen. Ik stuur je een privébericht

Stijnkrullenbol1
Forum|alt.badge.img+3

Hoi romy ik woon zelf in zaanstad dat is een half uurtje ongeveer met ov naar Haarlem! Het lijkt me gezellig om in contact te komen!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 21 januari 2023

Hey Romy :) 

Van harte welkom :) Wat voor spellen vind je leuk om te doen ? 

• 21 januari 2023

Ik heb je een privé bericht gestuurd :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2023

hoi Nick,

Ik ben heel erg van de kaartspellen. bijvoorbeeld shithead/Zweeds pesten of 31en 

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 21 januari 2023
Glorfindel schreef:

Ik heb je een privé bericht gestuurd :)

oh top!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 22 januari 2023
Room schreef:

hoi Nick,

Ik ben heel erg van de kaartspellen. bijvoorbeeld shithead/Zweeds pesten of 31en 

Super tof :) pesten hou ik ook erg van. 

Ken je het spelletje Uno? Deze speelden ik wel eens online met een groepje van join us

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 22 januari 2023
Nick schreef:
Room schreef:

hoi Nick,

Super tof 🙂 pesten hou ik ook erg van. 

Ken je het spelletje Uno? Deze speelden ik wel eens online met een groepje van join us

ja uno blijf ik leuk vinden.  uno online spelen, wat gezellig!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 22 januari 2023
Room schreef:
Nick schreef:
Room schreef:

hoi Nick,

Super tof 🙂 pesten hou ik ook erg van. 

ja uno blijf ik leuk vinden.  uno online spelen, wat gezellig!

Mocht je eens zin hebben  in een potje uno online mag je altijd een berichtje sturen. Geld voor iedereen die dat leuk zou vinden 

mrlaurens
Forum|alt.badge.img+6

Hey Romy, ik ben Laurens 18 jaar. Wandel je is langs de Zandvoortse zee? Ik kom toevallig ook uit Haarlem. Voel je welkom om mij te chatten! 😀

Hey Romy,

Ik ben berend 20 jaar en kom uit Velserbroek (ken je vast wel, net boven haarlem) is op een half uurtje met het OV van het centrum van Haarlem. Stuur maar een berichtje als je is wil chatten.

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 9 februari 2023

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie Small Talk.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 9 februari 2023

Hoi Romy, je hebt superleuke interesses. Sommige komen nogal overheen met die van mij. Ik ben zelf 18 jaar. Als je het leuk lijkt, mag je me een prive-bericht sturen. 

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 9 februari 2023

Heee

Vergeten jullie niet dat je ook mensen kan taggen met @ naam?

Dan krijgen mensen een melding?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen