Skip to main content

Rick 24 omgeving Den Bosch

• 16 februari 2022
  • 15 reacties
  • 368 × bekeken

Hallo allemaal, 

mijn naam is Rick en ik woon vlakbij den bosch (24 jaar) Momenteel studeer ik de opleiding ALO en het lijkt mij heel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen! 

mijn hobby’s zijn voetbal, uitgaan en gamen. Naast voetbal ben ik voetbaljeugdtrainer en scheidsrechter. 

mijn lievelingseten is roti, friet en pizza

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 16 februari 2022

Hii, welkom! Heb je ook hobby's? Hoe oud ben je? Als je meer informatie over je zelf deelt is het makkelijker voor andere mensen. 

• 16 februari 2022
Diego schreef:

Hii, welkom! Heb je ook hobby's? 

Hey Diego, 

ja ik heb ook hobbys. Mijn hobbys zijn voetbal, uitgaan en gamen. Verder ben ik scheidsrechter en jeugdvoetbaltrainer! En jij?

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 17 februari 2022
Rick2904 schreef:
Diego schreef:

Hii, welkom! Heb je ook hobby's? 

Hey Diego, 

ja ik heb ook hobbys. Mijn hobbys zijn voetbal, uitgaan en gamen. Verder ben ik scheidsrechter en jeugdvoetbaltrainer! En jij?

Mijn hobby's zijn gamen (Xbox), met vrienden afspreken en websites maken. 

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 17 februari 2022

Hoi Rick! 

Welkom, fijn dat je de community hebt gevonden! Wat houd een opleiding in ALO precies in? en wat wil je later worden als je groot bent (haha!) (: 

Groetjes!

Bram
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 17 februari 2022

Hey Rick

Iemand uit de buurt! 

Welke games speel je allemaal en wat is je sterkste positie op het voetbalveld?

xMvvSupporterx
Forum|alt.badge.img+5

Hey. Voor welke club ben je?

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 17 februari 2022

Hi Rick ,

Wat leuk dat je ook in de buurt van Den Bosch woont!
Wat is nou jou favoriete uitgaansplek?

• 17 februari 2022
Bram schreef:

Hey Rick

Iemand uit de buurt! 

Welke games speel je allemaal en wat is je sterkste positie op het voetbalveld?

Ik speel call of duty vanguard op de ps5 vooral. 
verder is middenveld mijn sterkste positie en de jouwe?

• 17 februari 2022
xMelisje schreef:

Hi Rick ,

Hey Melisje, 

jaa jij ook? Meestal ga ik met carnaval naar de korte putstraat of naar de parade

• 17 februari 2022
xMvvSupporterx schreef:

Hey. Voor welke club ben je?

Psv en jij?

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 17 februari 2022
Rick2904 schreef:
xMelisje schreef:

Hi Rick ,

Hey Melisje, 

jaa jij ook? Meestal ga ik met carnaval naar de korte putstraat of naar de parade

Hey ja, ik woon net onder Den Bosch! Wat leuk! Ik zelf ben niet zo’n uitgaan persoon maar vind een feestje wel leuk 😊 ook game ik zelf en speel ik vooral de Sims4 en spellen op de switch. Ook heb ik een Xbox daar speelde ik veel fortnite op. Hou je toevallig ook van pretparken?

• 17 februari 2022
xMelisje schreef:
Rick2904 schreef:
xMelisje schreef:

Hi Rick ,

Hey Melisje, 

Hey ja, ik woon net onder Den Bosch! Wat leuk! Ik zelf ben niet zo’n uitgaan persoon maar vind een feestje wel leuk 😊 ook game ik zelf en speel ik vooral de Sims4 en spellen op de switch. Ook heb ik een Xbox daar speelde ik veel fortnite op. Hou je toevallig ook van pretparken?

Wat leuk! 
jaa erg veel juist haha. In spanje (salou) heb je een mooi pretpark staan, port aventura, maar de efteling is al leuk haha

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 17 februari 2022
Rick2904 schreef:
xMelisje schreef:
Rick2904 schreef:
xMelisje schreef:

Hi Rick ,

Hey Melisje, 

Wat leuk! 
jaa erg veel juist haha. In spanje (salou) heb je een mooi pretpark staan, port aventura, maar de efteling is al leuk haha

Ow klinkt heel leuk! Zelf ben ik helemaal fan van de Efteling 🥰

Calidum Capulus
Forum|alt.badge.img+2

Oh vet, ik kom nog ffkes bij jou in de buurt bij de optocht van Vinkel kijken volgende week. Alaaf! En welkom!! 

Rochella

Welkom Rick!

Leuk dat je je voorstelt! :blush: 

Waar staat ALO precies voor? 

Roti is ook wel errruug lekker :blush:  maak je het altijd zelf of ga je liever uiteten wanneer je roti gaat eten?

En de carnaval een beetje overleefd? :see_no_evil:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen