Skip to main content

RH98 stelt zich voor

• 15 juni 2022
  • 2 reacties
  • 127 × bekeken

RH98

Hallo iedereen, ik zag toevallig bij een aflevering van Beau dit initiatief en dacht meteen even kijken!

Ik ben sinds een jaar geleden verhuisd vanuit Limburg naar Breda wat tot nu toe goed bevalt! Lijkt me leuk om met meer mensen in contact te komen, liefst mensen die (enigszins) in de buurt wonen.

Zelf heb ik een vrij breed interessegebied; ik houd van voetbal, reizen, series kijken, wandelen, terrasje pakken etc. Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit zijn wel de highlights. 

Lijkt me leuk om in contact te komen! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 15 juni 2022

Hee Welkom!!

Leuk dat je je aansluit bij de community. Dat zijn zeker mooie highlights! Wat studeer je?

Genoeg om over te praten hier😀

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 16 juni 2022

Hi welkom! 

Leuk dat je jezelf voorstelt en wat leuk om te horen op welke manier je hier terecht bent gekomen!  
Welke series zou je aanraden? En heb je nog een reis op de planning staan en/of een reis die je altijd bijgebleven is? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen