Skip to main content

Repost; even voorstellen Wendy 25 Friesland

• 18 december 2024
  • 7 reacties
  • 258 × bekeken

WOosterbos
Forum|alt.badge.img+2

Hallo iedereen,

Mijn naam is Wendy en ik ben 25 jaar oud. Daarnaast ben ik slechtziend en woonachtig in Friesland.

Het lijkt mij leuk om met mensen uit de buurt van Friesland en tussen de leeftijd van 20 - 30 jaar oud in comtact te komen om een gezellig praatje mee te maken of om leuke en gezellige tripjes mee te maken.. Zoals bijvoorbeeld terrasjes pakken, naar de bioscoop gaan,, lunchen, shoppen & nog meer van dat soort leuke en gezellige dingen.

Lijkt dit je leuk of spreekt dit bericht je aan en ben je ook echt serieus om  nieuwe mensen /vrienden te leren kennen? Reageer dan gerust op dit bericht!!

Liefs,

Wendy

7 reacties

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 18 december 2024

Hallo Wendy,

Welkom op de community! 

Als je naar een bioscoop gaat, naar wat voor film(s) en/of genre(s) ga je naar de bioscoop om te gaan kijken?

Groetjes,

Annemarie

WOosterbos
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 18 december 2024
Annemarie schreef:

Hallo Wendy,

Welkom op de community! 

Als je naar een bioscoop gaat, naar wat voor film(s) en/of genre(s) ga je naar de bioscoop om te gaan kijken?

Groetjes,

Annemarie

Ik ga vooral naar actiefilms, maar ook Disney-films vind ik ook wel leuk om naartoe te gaan

Annemarie
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 59 reacties
  • 18 december 2024
WOosterbos schreef:
Annemarie schreef:

Hallo Wendy,

Welkom op de community! 

Groetjes,

Annemarie

Ik ga vooral naar actiefilms, maar ook Disney-films vind ik ook wel leuk om naartoe te gaan

Super leuk

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 7 januari 2025

Puur interesse, hoe gaat iemand die slechtziend is naar de bios? Want zover ik weet hebben Sneek en/of Leeuwarden hier geen aanpassingen voor? 

WOosterbos
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 7 januari 2025
Corné schreef:

Puur interesse, hoe gaat iemand die slechtziend is naar de bios? Want zover ik weet hebben Sneek en/of Leeuwarden hier geen aanpassingen voor? 

Beetje stomme en vooroordelende vraag.

Maar aangezien het een heel groot scherm en ik op de voorste rijen zit kan ik de film prima volgen

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 38 reacties
  • 7 januari 2025

“Beetje stomme en vooroordelende vraag”

Dat vind ik jammer dat je het zo opvat, dit was namelijk niet de insteek.

daarbij is iemand veroordelen op zijn handicap, iets waar iemand vaak niets aan kan doen erg laag, excuus als ik die indruk gewekt zou hebben dit te hebben gedaan

Forum|alt.badge.img+3
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 13 februari 2025

Hey Wendy! Ik ben ook op zoek naar vriendschappen, omdat ik helaas geen netwerk heb. Helaas woon jij in Friesland en ik in Wezep, maar qua ogen delen we hetzelfde. Heb je toevallig op Bartiméus gezeten?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen