Skip to main content

Renske, 21 jaar, Groningen

• 15 mei 2024
  • 7 reacties
  • 272 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey allemaal, 

Ik ben Renske, 21 jaar en ben pas in Groningen komen wonen. En studeer hier inmiddels al weer bijna twee jaar! Op jezelf is een mooie nieuwe stap, maar kan ook eenzaam zijn! Ik zou het daarom heel leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen, keer een drankje doen of een spelletje is altijd leuk :)
Ik zit nog maar net op deze site, maar niet geschoten is altijd mis!

Groetjes Renske 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

• 0 reacties
  • 15 mei 2024

Sure stuur maar berichtje en miss kunnen we elkaar leren kennen

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 15 mei 2024

Hoi @Renske, ik heb je topic titel aangepast <3 
Hopelijk vind je snel de mensen waar je naar opzoek bent. 

Feline
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 9 juni 2024

Hey Renske, ik ben hier net nieuw, dus ik zie je topic nu pas, maar ik woon ook op mezelf in Groningen en herken wat je zegt! Wat studeer je? Lijkt mij leuk om te kletsen en wie weet een keer af te spreken als het klikt😊 Je mag mij altijd een berichtje sturen! Groetjes Feline

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 9 juni 2024
Feline schreef:

Hey Renske, ik ben hier net nieuw, dus ik zie je topic nu pas, maar ik woon ook op mezelf in Groningen en herken wat je zegt! Wat studeer je? Lijkt mij leuk om te kletsen en wie weet een keer af te spreken als het klikt😊 Je mag mij altijd een berichtje sturen! Groetjes Feline

He! Ik studeer management in de zorg! Leuk dat je ook in Groningen woont! Heb je toevallig insta? 
Groetjes, Renske 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 12 juni 2024

Hoi Renske! 
Leuk om je bericht te lezen. Ik kom zelf ook uit het noorden van het land. Het lijkt me gezellig om eens contact te hebben met je. Stuur me gerust een berichtje!😊 Groetjes, Marrit

Sharon steenge
Forum|alt.badge.img+2

Hoii, 

Ik woon in Sappemeer maar ben vaak in het weekend bij mijn vriend in Groningen. Zelf zou ik ook graag wat nieuwe mensen willen leren kennen in de stad. 
Stuur mij gerust een berichtje als je dat leuk lijkt.

groetjes Sharon 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 25 juni 2024

Hoi Renske! Ik kom zelf ook uit het noorden. De dingen die je noemt lijken mij ook erg leuk! Je mag mij ook gerust een berichtje sturen! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen