Skip to main content

Relia, 25 jaar, omgeving Delft

• 16 oktober 2023
  • 5 reacties
  • 255 × bekeken

Relia
Forum|alt.badge.img+7

Hoi allemaal,

Mijn naam is relia en ik ben 25 jaar oud woonachtig in Delft samen met mijn hond jack.

Ik heb al eerder oproepjes gedaan op de community maar tot op heden zonder succes. 

Ik ben zelf al een aantal jaar eenzaam en heb een klein netwerk. Ik heb geen vrienden en mis het zo nu en dan ook weer. Nu is zo'n moment, dus ik denk laat ik het nog een keer proberen, wie weet dit keer wel met succes. 

Ik ben gek op Disney gamen op de Switch.

Mocht je het nu leuk lijken om in contact te komen dan zie ik je berichtje graag tegemoet 

5 reacties

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 19 oktober 2023

Ik heb je topic een andere naam gegeven zodat hij beter vindbaar is voor andere members.

Forum|alt.badge.img+3

Het leuk me leuk om afstespreken in Delft zelf ?

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 16 januari 2024

Wat bedoel je precies met deze zin?:

Ik ben gek op Disney gamen op de Switch.

Bedoel je dan Disney games op de Switch of bedoel je Disney en gamen op de Switch. Allebei vind ik leuk maar even om het duidelijk te krijgen. :)

Willem08
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 25 reacties
  • 16 januari 2024

hey relia🙋🏾

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 17 januari 2024

Hi Relia,

Ik ben zelf 23 en nieuw hier! wat goed dat jij ook (opnieuw) de stap neemt om nieuwe mensen te leren kennen. 

zelf woon ik sinds kort net naast Amsterdam, maar ik vind een stukje reizen geen probleem

Ook mij kan je gerust een berichtje sturen. Groetjes!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen