Skip to main content

relia 23

• 24 november 2021
  • 13 reacties
  • 277 × bekeken

Relia
Forum|alt.badge.img+7

Hey, mijn naam is relia en ik ben 23 jaar oud. Ik heb dit jaar meegedaan aan join us online. Dit is goed bevallen echter is het mij nog niet gelukt nieuwe vrienden te maken/ ontmoeten.hierdoor voel ik me soms erg eenzaam. Ik zou het super leuk vinden weer eens met iemand te kunnen kletsen of iets leuks te doen. Ik heb een hond, switch graag wandel graag fotografeert en shopt graag. Verder vind ik zingen en muziek ook heel leuk.

Wie weet wat hier uit voortkomt.

Gr relia

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

13 reacties

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 24 november 2021

Welkom! :)

Hopelijk kun je nieuwe vrienschappen sluiten hier, maar dat moet vast goed komen!

Wat voor spelletjes speel je zoal op de switch? En wat is je favoriete omgeving om te wandelen? Ik wandel zelf ook graag, het liefste in de natuur ver weg van de bewoonde wereld haha. Wat voor foto's maak je zoal? Of eigenlijk van alles wat?

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 24 november 2021

Ik speel op het moment veel animal crossing. Verder vind k et vooral heerlijk om in een bos te wandelen met de hond. Kwa fotografie doe k eigenlijk van alles. Ik fotografeer niet echt iets specifieks

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 24 november 2021

Animal crossing speel ik zelf ook regelmatig, eigenlijk als ik op de switch speel is het op dit moment alleen animal crossing haha :)

Oh ja het bos is een heerlijke plek! Wat voor een soort hond heb je?

Zou je anders een foto willen delen van wat je zoal fotografeert, ben benieuwd😇 Hoeft niet natuurlijk, voel je niet verplicht!

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 24 november 2021

Welkom!

Rochella
  • 504 reacties
  • 25 november 2021

Welkom Relia!

Wat een mooie naam heb je 😊!

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 25 november 2021

Dankjewel

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 23 januari 2022
Relia schreef:

Hey, mijn naam is relia en ik ben 23 jaar oud. Ik heb dit jaar meegedaan aan join us online. Dit is goed bevallen echter is het mij nog niet gelukt nieuwe vrienden te maken/ ontmoeten.hierdoor voel ik me soms erg eenzaam. Ik zou het super leuk vinden weer eens met iemand te kunnen kletsen of iets leuks te doen. Ik heb een hond, switch graag wandel graag fotografeert en shopt graag. Verder vind ik zingen en muziek ook heel leuk.

Gr relia

Hallo@Relia,

mijn vrienden kring is ook erg klein maar houd wel erg veel van wat gezelschap.

Ik ben zelf ook een grote dieren vriend en hou zelf ook wel van een praatje, veder ben ik ook een grote muziek fan vind het leuk om te zingen, de gitaar te bespelen of te drummen.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 23 januari 2022

He ailan, super leuk dat je reageert. Zou zeker leuk zijn te kletsen en maby een keer af te spreken

Alain
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 62 reacties
  • 23 januari 2022

Hey Relia,

klinkt gezellig, woon ook niet zo ver van Zoetermeer van Daan dus dat scheelt.

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Hero
  • 59 reacties
  • 23 januari 2022

A Oke ja das wel beter…

Gezellig laat maar weten

Zeebaars
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 24 januari 2022
Relia schreef:

Gr relia

Hey relia welkom hier.

Wat voor soort hond hebje? Ik heb er bij m'n ouders thuis 2. Een boomer en een friese stabij/markies. Die laatste is lekker speels.

Groetjes zeebaars

Forum|alt.badge.img+6
  • Niet meer actief
  • 54 reacties
  • 24 januari 2022

Welkom Relia,

Welke genres vind je leuk om te doen?
We hebben een groep voor alle muzikanten op de community.
Via onderstaande link kan je die groep joinen.
https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72

Veel plezier hier op de community.

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 25 januari 2022

Hey, wat tof! Eindelijk iemand die ook van zingen houd! Wat zing je het liefst?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen