Skip to main content

Quinn 18 omgeving Utrecht

Forum|alt.badge.img

Hii iedereen! Ik wil mij graag even kort voorstellen. Mijn bijnaam is Quinn en ik ben 18 jaar oud. Ik studeer Fashion Business en woon ook op kamers in de provincie Utrecht. Ik kom zelf uit een dorpje in Brabant. Ik had gehoopt meer medestudenten te leren kennen, maar merk dat ik het toch lastiger vind om nieuwe mensen te leren kennen waar ik snel mezelf durf te zijn. Zeker als ik thuis thuis ben mis ik de sociale contacten in de buurt. Mijn hobby’s zijn muziek (piano), koken, voetbal en ik houd veel van lekker borrelen en terrassen. 

Ik hoop graag nieuwe mensen te leren kennen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 4 januari 2022

Heyy leuk dat je je hebt aangemeld 

wat kook je zo al 

en wat vind je het lekkers om te eten en te drinken als je op een terras zit 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 4 januari 2022

Ik vind het heerlijk om gerechten te koken zoals Mexicaans, pasta’s en nog veel meer. Op een terras ga ik meestal voor panini’s met bijvoorbeeld  mozzarella, tomaat, pesto etc en drink ook wel graag cocktails of gewoon een watertje met een citroentje :)

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 5 januari 2022

Hey, wat leuk welkom :) 

Wat leuk dat je fashion business studeert! ✨✨

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 5 januari 2022

heeee Quinnn 

Leuk weetje mijn bijnaam is ook Quinn of Quint hihi

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 januari 2022

@Louise

Jaa, je hoort niet vaak van deze opleiding, maar het is gericht op management in de Lifestyle- en Fashion branch. Het heeft niets te maken met naaien, maar juist de marketing en finance kant. Ook leer je veel over de fashion trends en mode stoffen. 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 januari 2022
Quinty schreef:

heeee Quinnn 

Jaa leuk zeg!! Ik heet ook Quinty, maar mensen noemen me of Quinn, Quint of Quintje :)

Rochella

Welkom Quinn!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Hoe bevalt het op kamers wonen in Utrecht voor jou? Dat is denk ik wel even heel anders dan in een dorpje in Brabant wonen! 

Je speelt ook piano, doe je dit al lang? En naar wat voor muziek luister je graag als je zelf geen muziek maakt? 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 januari 2022
Rochella schreef:

Welkom Quinn!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:  Hoe bevalt het op kamers wonen in Utrecht voor jou? Dat is denk ik wel even heel anders dan in een dorpje in Brabant wonen! 

Je speelt ook piano, doe je dit al lang? En naar wat voor muziek luister je graag als je zelf geen muziek maakt? 

Hii! Wat leuk dat je dat vraagt! Het scheelt dat ik niet in de grote stad Utrecht woont, maar in een omliggende ‘dorp’ wat wel kleiner is. Het is sowieso wel groter dan het dorpje waar ik opgegroeid ben. 

Ik heb mij de piano zelf aangeleerd aan het begin van de Corona tijd. Heb daarvoor jaren de dwarsfluit bespeeld dus ik kon al noten lezen. Op Spotify luister ik verschillende playlists, maar momenteel vind ik carpool karaoke erg leuk. 

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 6 januari 2022

Oh dat klinkt interessant! Zit die opleiding niet in Doorn? (woon zelf in een dorp dichtbij) 

Forum|alt.badge.img+2

@Quinn 

Hoi, ik lees dat je op kamers woont in Utrecht, super leuk, ik woon ook in Utrecht. En ook leuk dat je van voetbal houdt, voor welke club ben je?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 16 augustus 2022
Quinn schreef:
Quinty schreef:

heeee Quinnn 

Jaa leuk zeg!! Ik heet ook Quinty, maar mensen noemen me of Quinn, Quint of Quintje :)

Ah wat jammer dat ik het nu pas lees =-( Haha Maar supper leuk een Naams genoot

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen