Skip to main content

Plankie2705 25 Apeldoorn

• 24 december 2021
  • 10 reacties
  • 119 × bekeken

Hoi allemaal!

Ik ben net nieuw hier dus ik zal mezelf even voorstellen. 
Ik woon samen met mijn vriend en zoontje van 7 maanden in Apeldoorn en ben 25 jaar oud. Ik merk dat ik sinds ik moeder ben geworden mezelf soms een beetje “vergeet” en dat ik ook een stuk minder vrienden om mij heen heb.. ik hoop via deze weg misschien weer wat gezellige contacten te krijgen!☺️

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 24 december 2021

Welkom op de community. 

Hoe bevalt het om een moeder te zijn van een zoon?

• 24 december 2021

Hoi Floris!

Het is echt super leuk om een zoontje te hebben! Het is echt al een kleine dondersteen hahah! Lekker de hele dag samen gek doen hahah😜

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • 24 december 2021

Hoi! Heerlijk, zo'n kleine dondersteen!
Wat doe je graag in je vrije tijd, die je als moeder misschien iets minder hebt tegenwoordig? :sweat_smile:

• 24 december 2021

Hey!

ik vind het heerlijk om ergens wat te drinken en te gaan eten! Een dagje shoppen kun je me ook helemaal gelukkig mee maken haha. Maar ik vind het ook heerlijk om thuis op de bank een serie of film te kijken met een lekker wijntje 😊 

wat vind jij leuk om te doen?🤗

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • 24 december 2021

Oh ja, lekker uit eten en drinken, heerlijk! En films en series zijn ook altijd goed, lekker op de bank met wat snacks en een lekker dekentje. Ik teken ervoor! :grin:

Ik lees, haak, kook, bak en game graag. Maar zoals ik zei, lekker een film of serie kijken is ook altijd goed. 

• 24 december 2021

Oh wat leuk!! Ik heb ook een tijdje geleden geprobeerd om te haken maar dat was geen succes hahah! Ik ben nu wel weer door de lockdown begonnen aan een puzzel hhaha 

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Hero
  • 25 december 2021

Puzzelen is ook altijd leuk! Tot ik een keer een puzzel kreeg waar 2 stukjes van mistten… Sindsdien niet meer gedaan, maar misschien dat ik dat komende vakantie ook maar weer eens een puzzel uit de kast ga trekken.

Mocht je het haken nog een keer willen proberen wil ik je met alle liefde helpen hoor! :hugging:

• 26 december 2021

Ohh nee! Dat is echt heel frustrerend als er een stukje mist! 😫

Ik heb alle haakspullen aan m’n schoonmoeder gegeven haha, maar wie weet ga ik t ooit nog s proberen😅

Rochella
  • 28 december 2021

Welkom!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush: Ik kan me voorstellen dat zo’n kleintje een heeeeleboel aandacht en energie vraagt waardoor je snel jezelf vergeet. Goed dat je je hierop hebt aangemeld en ik hoop dat je leuke contacten kan op doen! :blush:  Wat voor series/films kijk je graag?

• 28 december 2021

Hi Rochella!

Wat leuk dat je reageert! De laatste tijd vind ik het heerlijk om van die typische Nederlandse films te kijken, zodat ik niet teveel hoef te focussen haha! Maar de serie die ik echt heel goed vond is The handmaids tale!

Wat vind jij leuk om te doen?😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen