Skip to main content

Pim’s 23

Pim's
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 4 reacties

Hi iedereen, Ik ben Pim en ik hoop leuke nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben 23 jaar oud en heb veel interesses in totaal verschillende onderwerpen.

Ik kan echt uren filosoferen over dingen die mij interesseren. Over alles is wel een nieuw verhaal te vertellen. Kunst is iets wat ik heel leuk vind en ook verzamel. Ik bezoek dan ook geregeld musea Verder tennis en fitness ik. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 8 oktober 2022

Hey Pim,

Welkom hier!

Filosofie is heel interessant, alleen is dat voor mij tot op zekere hoogte voldoende omdat ik er anders in blijf hangen. Heb jij dat niet?

Wat voor fitness doe je dan? En hoelang tennis jij?

Nik

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 9 oktober 2022

Hi welkom! 

Leuk dat je de stap hebt genomen om jezelf voor te stellen. Welke museum ben je als laatst geweest en/of heb je nog op de planning staan?

Pim's
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2022

@Dominik 

Hey Nik,

Fitness doe ik vooral om beetje in beweging te blijven. Het is dus een combi tussen cardio en krachttraining. Met tennissen ben ik afgelopen zomer begonnen. Bij tennis vind ik het heel leuk, omdat je met andere mensen doet sporten. 

Doe jij ook iets van sport?

Groetjes,

Pim

Pim's
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 9 oktober 2022

@Naoomi 

Hi Naomi,

Het laatste museum waar ik geweest ben was in het Mauritshuis. Hier is nu een tentoonstelling waar fotografen een expositie hebben met foto’s gebaseerd op oude meesters.

Wat vind jij van kunst en welke stijl past dan bij je?

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 9 oktober 2022
Pim's schreef:

@Dominik

Hey Nik,

Fitness doe ik vooral om beetje in beweging te blijven. Het is dus een combi tussen cardio en krachttraining. Met tennissen ben ik afgelopen zomer begonnen. Bij tennis vind ik het heel leuk, omdat je met andere mensen doet sporten. 

Doe jij ook iets van sport?

Groetjes,

Pim

Nee helemaal niks. Heb wel gesport vroeger maar heb nu totaal geen motivatie om te sporten 

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 61 reacties
  • 9 oktober 2022

Hey Pim we heen wat gemeen zo te zien! Filosofie en kunst zijn mijn grootste passies! Welke scholen van filosofie onderschrijf je of zie je veel waarheid in? Welke kunststromingen houd je het meest van?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 9 oktober 2022

Heee 

wat leuk ik heb vroeger ook getennist. Ik wast tbh redelijk goed om eerlijk te zijn zat al 8 jaar op tennis. toen ben ik er mee gestopt omdat ik verhuisde. Ik zit al een tijdje na te denken om weer te beginnen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 10 oktober 2022

@Pim's Dat klinkt interessant! Dat is een locatie waar ik nog niet eerder ben geweest. Of niet kan herinneren. 
Ik ben niet echt een kenner of iets, maar vind het wel leuk om zo nu en dan eens naar een museum te gaan. 

Th99
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 35 reacties
  • 11 oktober 2022

Hallo Pim,

Wat interessant! Welke stromingen in de filosofie en de kunst spreken je aan?

Groetjes Thijs 

Forum|alt.badge.img+4

Hoi Pim,

Welkom op de Join Us Community.

Leuk dat je lekker lang kan filosoferen en dat je tennis speelt. 
Zelf ben ik ook een diepgaande denker en speel ik ook tennis. Waar tennis jij? Heb je ook een bepaalde speelsterkte? 

Groetjes, Niels

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen