Skip to main content

Pien, 18 jaar – nieuwe mensen leren kennen

• 20 februari 2025
  • 5 reacties
  • 188 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal! 😊 Mijn naam is Pien, ik ben 18 jaar en ik ben hier omdat ik graag nieuwe mensen wil ontmoeten. 

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te shoppen, een drankje te doen, muziek te luisteren, te lezen en te bakken. Maar ik sta ook altijd open voor nieuwe dingen en activiteiten! 

Ik ben op zoek naar mensen die ook openstaan voor nieuwe vriendschappen en samen leuke dingen willen doen! Denk aan een bezoekje aan een museum, samen uit eten gaan, een avondje stappen, een film pakken of gewoon lekker kletsen met een drankje erbij. 

Lijkt het je leuk om iets af te spreken of gewoon even te kletsen? Stuur me vooral een berichtje! 

Groetjes, Pien

Forum|alt.badge.img+3
xPienx schreef:

Hey allemaal! 😊 Mijn naam is Pien, ik ben 18 jaar en ik ben hier omdat ik graag nieuwe mensen wil ontmoeten. 

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te shoppen, een drankje te doen, muziek te luisteren, te lezen en te bakken. Maar ik sta ook altijd open voor nieuwe dingen en activiteiten! 

Ik ben op zoek naar mensen die ook openstaan voor nieuwe vriendschappen en samen leuke dingen willen doen! Denk aan een bezoekje aan een museum, samen uit eten gaan, een avondje stappen, een film pakken of gewoon lekker kletsen met een drankje erbij. 

Lijkt het je leuk om iets af te spreken of gewoon even te kletsen? Stuur me vooral een berichtje! 

Groetjes, Pien

Ik heb je een berichtje gestuurd 

Jenneke
Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 27 februari 2025

Hoi Pien. Dat klinkt gezellig. Waar woon jij? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Explorer
  • 27 februari 2025

Hey, ik woon in de omgeving van Amsterdam

Forum|alt.badge.img+3
xPienx schreef:

Hey, ik woon in de omgeving van Amsterdam

Dan woon je niet zover van mij af woon in ijmuiden en als je het leuk lijkt om elkaar te leren kennen ? 

Eef2002
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 4 maart 2025

Hi Pien,

Mijn naam is Eva, ik ben 22 (donderdag 23) en ik woon in Nijverdal. Op het moment volg ik een hbo studie Communicatie.

Mocht je het leuk vinden om in contact te komen, let me know!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen