Skip to main content

Opzoek naar nieuwe vrienden: Emma, 22 jaar, omgeving Rotterdam.

• 19 juni 2023
  • 2 reacties
  • 235 × bekeken

Emma22

Heey!! 

Mijn naam is Emma en ik ben 22 jaar. Ik woon vlakbij Rotterdam.

Ik zou het leuk vinden om nieuwe vrienden te maken, waarmee ik gezellig mee kan kletsen en kan afspreken. 

Mijn hobby's zijn creatief bezig (de laatste tijd weinig tijd voor gehad) en spelletjes spelen.

Ik houd ervan om af en toe gezellig een terrasje te pakken en picknicken vind ik ook altijd leuk.

Ik ben fan van K3. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 20 juni 2023

hey Emma <3 welkom hier.
waarom vind je K3 zo leuk :)
wat is je favo liedd <3

groetjes wendy <3<3

• 0 reacties
  • 21 juni 2023

Hallo Emma!

Leuk dat je jezelf hier voorstelt. En dat je dingen deelt over wie je bent en wat je leuk vindt. Op welke manieren kun jij je creativiteit eigenlijk kwijt😉?

Ik ben Michael. En ik ben 28 jaar oud. Ik kom ook uit Rotterdam. Wat mij ook wel erg geholpen heeft en dat ontstond ongeveer bij een leeftijd van 23 jaar dat ik mij had aangemeld via de Join Us website om mezelf aan te melden bij een fysieke ontmoetingsgroep van Join Us in Rotterdam. 

Daarin leerde ik ook weer andere kennen van een leeftijd tussen de 18 - 26 jaar ongeveer. Het heeft mij geholpen in allerlei opzichten ook. Misschien sta je daar ook voor open en kun je ook de stap wagen. 

In ieder geval wil ik jou ook een fijne dag toewensen. 

Groetjes,

Michael. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen