Skip to main content

Opzoek naar hechte / beste vrienden (Ik: Leyla, 21 jaar, omgeving Harderwijk)

• 8 juni 2024
  • 2 reacties
  • 181 × bekeken

Forum|alt.badge.img

hii iedereen! ik ben Leyla, 21 jaar oud en ik woon in omgeving Harderwijk ^_^

ik ben hier opzoek naar mensen om een band mee op te bouwen en hopelijk beste vrienden te worden😊

mijn hobbies zijn: 

• uiteten🍽️ (vooral sushi🍣😍)
  • gamen🎮 (ik heb een PC, Wii U, Switch en Quest 3)
  • samen bellen en kletsen📞
  • spelletjes zoals Monopoly🎲
  • zwemmen (wel met glijbanen  lmao)
  • en afspreken natuurlijk :)

wat ik zoek in een beste vriend / vriendin is om elke dag uren lang te bellen (die vriendschappen zijn echt goud waard) en verder vind ik het ook belangrijk om er voor elkaar te zijn. 

ik heb vorig jaar jammer genoeg mn enige beste vriendinnen verloren. ik ben al jaren opzoek naar nieuwe vrienden maar dat heeft tot nu toe niks opgeleverd. ik ben best eenzaam terwijl ik enorm de behoefte heb aan vrienden in het leven. ik hoop daarom dat ik hier nieuwe mensen kan leren kennen.

als je in de omgeving woont of tussen Utrecht en Zwolle in, dan zijn dat extra pluspunten :D

als laatste wil ik nog zeggen dat ik in transitie zit🏳️‍⚧️ (man naar vrouw) dus als je dit niet accepteert of steunt, dan kun je het beste zoeken naar iemand anders. 

ik hoop dat dit een beter beeld heeft gegeven over wie ik ben en wat ik precies zoek. als je interesse hebt om elkaar te leren kennen, dan kun je me een privé berichtje sturen. :)

XOXO

Leyla

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 8 juni 2024

hoi Leyla,

welke games vind je leuk om te spelen? ik woon zelf in Hengelo, is een stukje verder maar ik ben altijd opzoek naar gezelligheid en vind het ook niet erg om ver te reizen.

Mocht je het leuk vinden om eens te praten dan kun je altijd een prive bericht sturen!

Met vriendelijke groet,
Lars

J.V.
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 8 juni 2024

Hoi Leyla,

Leuk bericht wat je hebt gestuurd. Ikzelf kom uit Limburg en ben 17.5  en zoek ook contact. 

Zou het leuk vinden om contact net je te zoeken. 

Ik hoor graag van je 

Groetjes Jens Voncken 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen