hii iedereen! ik ben Leyla, 21 jaar oud en ik woon in omgeving Harderwijk ^_^
ik ben hier opzoek naar mensen om een band mee op te bouwen en hopelijk beste vrienden te worden😊
mijn hobbies zijn:
- uiteten🍽️ (vooral sushi🍣😍)
- gamen🎮 (ik heb een PC, Wii U, Switch en Quest 3)
- samen bellen en kletsen📞
- spelletjes zoals Monopoly🎲
- zwemmen (wel met glijbanen lmao)
- en afspreken natuurlijk :)
wat ik zoek in een beste vriend / vriendin is om elke dag uren lang te bellen (die vriendschappen zijn echt goud waard) en verder vind ik het ook belangrijk om er voor elkaar te zijn.
ik heb vorig jaar jammer genoeg mn enige beste vriendinnen verloren. ik ben al jaren opzoek naar nieuwe vrienden maar dat heeft tot nu toe niks opgeleverd. ik ben best eenzaam terwijl ik enorm de behoefte heb aan vrienden in het leven. ik hoop daarom dat ik hier nieuwe mensen kan leren kennen.
als je in de omgeving woont of tussen Utrecht en Zwolle in, dan zijn dat extra pluspunten :D
als laatste wil ik nog zeggen dat ik in transitie zit🏳️⚧️ (man naar vrouw) dus als je dit niet accepteert of steunt, dan kun je het beste zoeken naar iemand anders.
ik hoop dat dit een beter beeld heeft gegeven over wie ik ben en wat ik precies zoek. als je interesse hebt om elkaar te leren kennen, dan kun je me een privé berichtje sturen. :)
XOXO
Leyla