Skip to main content

Opnieuw voorstellen (Steven, 24, Utrecht)

• 11 juni 2023
  • 8 reacties
  • 392 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal,

Ik ben Steven, 24 jaar oud. Ik ben een tijdlang niet actief geweest op de community maar ik merk dat ik nog wel behoefte heb aan meer sociaal contact. Vandaar dat ik me even opnieuw voorstel :).

Ik woon in Utrecht, en op dit moment rond ik een master Geschiedenis af aan de Leidse universiteit. Naast geschiedenis houd ik ook van filosofie en cultuur in het algemeen. Verder kijk ik graag films en tv-series, heb ik een passie voor taal en schrijven (en lezen), en besteed ik veel tijd aan muziek, zowel luisteren als zelf spelen (gitaar).

Het lijkt me leuk om via deze weg met gelijkgestemde mensen in contact te komen 😀. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 juni 2023

Hoi Steven,

Ik ben een jaartje ouder dan jij en studeer net als jij geschiedenis in Leiden, al woon ik daar nu nog niet. Het lijkt erop dat onze interesses overlappen, kun je me een prive-berichtje sturen?

Groetjes,

Joshua

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 11 juni 2023

Hi Steven!

Ik zie dat we best wel wat overlappende interesses hebben ;)

Ik ben 28 jaar en woon in Enschede. Ik vind het leuk om te reizen, dus dat maakt mij niet veel uit :)
Als je wil, kan je mij gerust een berichtje sturen!

Groetjes Amber

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 47 reacties
  • 13 juni 2023

Hoi Steven,

Ik zie dat we een jaar geleden ook al eens contact gehad hebben. Je leest nog steeds zie ik. Heb je boekentips? En wat voor muziek speel je op je gitaar? 

Groetjes Elle

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 13 juni 2023

Hey @Elle,

Dat herinner ik me nog! Een mooi boek dat ik momenteel lees is No Man's Land van Simon Tolkien (de kleinzoon van). Verdere tips zijn de boeken over taal van Paulien Cornelisse. Wat lees jij op het moment?

Op gitaar speel ik vaak bluesy-achtige muziek, maar ik heb ook wel in een bandje met meer alternative rock gezeten, dus sta voor veel genres open. Net als met muziek luisteren trouwens 😉.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 16 juni 2023

Hoi Steven,

waarschijnlijk heb ik eerder contact gehad aan de naam te horen. Ik lees dat je een fantasie hebt voor een cultuur, hoe verhoudt zich dat bij jou in het dagelijks leven? Ga je ook graag op reis? Dan hebben we ieder geval elkaar daarin gevonden

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 17 juni 2023

Hallo, mijn naam is Dennis Ton, ik woon in Tiel. Het is een stad waar ik zelf niet trots op ben om er te wonen eerlijk gezegd. Er is er te weinig, ik heb een naar verleden hier in deze stad. 

Momenteel voel en merk ik dat ik in een depressie/overspannen zit. Ik ga niet mijn ADHD de schuld geven maar ik merk wel aan een hoop dat het erbij mee speelt: keuzes maken, daar schiet mijn brein van in de stress. Zo erg, dat het mij compleet lam legt. 

Daarnaast heb ik een negatief zelfbeeld. Heb ik geen vrienden, terwijl ik juist heel sociaal ben aangelegd. Ik houd van ondernemen. Maar ondertussen leef ik niet het leven zoals ik graag zou willen leven. Volg ik ook geen opleiding, terwijl ik dat wel wil, ik zie dat iedereen wel gewoon verder gaat in het leven.

Ik zal het niet te lang maken. Laat ik wat kort positiefs over mijzelf vertellen: zoals ik zei ben ik ondernemend. Ik zou graag naar terasjes willen met vrienden, naar feesten willen gaan met vrienden, op vakantie. Leuke activiteiten ondernemen. Ik ben een creatief persoon, altijd al geweest. Ik ben sociaal, als ik goed in mijn vel zit dan kan ik veel met je bespreken. Ik ben nieuwsgierig. Ik ben sportief.

Tot zover

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 9 reacties
  • 17 juni 2023

Elle
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 47 reacties
  • 25 juni 2023

Hoi Steven,

Ik heb No Man’s Land even opgezocht. Het klinkt erg interessant. De boeken van Paulien Cornelisse ken ik wel. Ze schrijft erg leuk over taal! Ik ben op dit moment De stille kracht van Louis Couperus aan het lezen, omdat ik er een online lezing over ga kijken. Ik heb ook pas This is what it sounds like van Susan Rogers gelezen. Ik heb de Nederlandse vertaling gelezen. Ze legt uit hoe mensen muziek beleven en hoe dat kan verschillen. Ook vertelt ze wat je favoriete muziek over je zegt.

Wat leuk dat je verschillende genres speelt. Zelf speel ik geen instrument, maar ik houd wel erg van muziek luisteren. Mijn favoriete artiesten zijn Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Fontaines D.C., PJ Harvey. Heb jij favoriete artiesten?

Groetjes,

Elle

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen