Skip to main content

Opnieuw voorstellen: Daan, 23 jaar, omgeving Kop van Noord-Holland

• 3 december 2023
  • 1 reactie
  • 161 × bekeken

Simmiesim

Hallo allemaal,
Ik heb hier wel vaker wat geplaatst

Ik ben Daan, 23 jaar oud en woon in de Kop van Noord-Holland. Ik studeer in Amsterdam. Ik ben op zoek naar iemand om gezellig mee te kletsen, eerst online, maar later misschien (als je dat wilt) ook fysiek. Ik hou ervan mezelf ergens helemaal in te verdiepen, naast mijn vaste hobbies: schaken, badminton, voetbal (ga veel naar AZ, maar een andere club zou ook weleens leuk zijn), geschiedenis, reizen en wandelen in de natuur: alleen, met iemand anders of de hond.

Daarnaast spreek ik naast Nederlands en Engels ook Duits en ben ik bezig Spaans te leren. 
Als je buiten Noord-Holland woont, maakt me dat niet zoveel uit, ook niet als het later op afspreken aankomt.
Groetjes,
Daan

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 6 januari 2024

Hi,
Ik ben 27 jaar, woon niet perse in de buurt, maar houd er wel van om een balletje te trappen, te reizen en heb ooit in een ver verleden op schoolschaken gezeten, maar doe het nu eigenlijk nooit meer. 

Mocht je interesse hebben in contact, mag je mij een privé bericht sturen 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen