Hoi ik ben Elize :D. Ik ben 16 jaar en ik woon in Zuid-Holland
Een tijdje geleden heb ik me al voorgesteld maar ik zou het graag nog een keer willen doen.
Ik zat eerst op 4 vwo maar dat werd te veel voor mij. Toen kwam ik thuis te zitten en nu heb ik school weer opgepakt en zit ik in 4 havo (met minder vakken).
Soms voel ik me eenzaam omdat ik best verlegen ben en daarom is het wat moeilijker om vrienden te maken. Er zit al iets verbetering in.
Ik zou graag vrienden willen hebben van ongeveer mijn leeftijd die ongeveer dezelfde dingen leuk vinden en gezellig afspreken ;). Al is het maar online gamen.
Ik hou van conventies zoals elfia, helaas ben ik vanwege corona daar al een tijdje niet meer geweest. Ik zou graag met vrienden naar dat soort conventies willen (fantasie, cosplay).
Mijn hobbies zijn tekenen, gamen, skaten, dansen en ik vind het ook leuk om anime en kdramas te kijken. Webtoons vind ik ook leuk. Ik hou ook echt heel erg van katten :3
Bedankt voor het lezen!
Opnieuw voorstellen :)
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.