Hallo allemaal,
Mijn naam is Joran en ik ben 27 jaar.
Ondertussen ben ik een tijdje werkzaam (als software ontwikkelaar) en heb ik nu een eigen huisje in Zwolle sinds een aantal maanden.
Toch mist er wat in mijn leven en dat zijn de vriendschappen.
Ik merk dat ik avonden en sommige weekenden al snel alleen doorbreng en het zou mij leuk lijken om dat met anderen door te kunnen brengen. Mijn hobby's zijn gamen (op dit moment vooral LoL, maar sta open voor allerlei PC games), piano spelen, 3D-printen, alles wat met techniek te maken heeft wel eigenlijk. Ik vind wandelen ook leuk, wel leuker met iemand samen dan alleen.
Mocht je iemand zijn die ook dezelfde hobby's heeft of iemand die graag samen met mij online wil gamen/praten/chatten dan lijkt het me leuk om je te ontmoeten.
Groetjes,
Joran
Op zoek naar vrienden met zelfde interesses, om mee te gamen of gewoon om mee te praten/chatten. Online of in omgeving Zwolle
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.