Skip to main content

Oana, 19 jaar

• 24 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 174 × bekeken

Hoi hoii!

Ik ben Oana, ik ben 18 jaar oud (word 19 op 26/10) en ik ben vrij nieuw hier dus wou me ffe voorstellen :)

Ik heb sinds Juli dit jaar mijn VWO diploma op zak (yeyy) en ik zit nu in mijn tussenjaar. Ik werk nu vooral en ben bezig met het zoeken naar een opleiding die bij mij zou passen. Ik vind het ook super fijn dat ik nu meer tijd heb voor mijn hobby’s na een drukke examenjaar. Ik zing graag, bespeel instrumenten (gitaar, ukulele en kalimba) en luister naar muziek. Ik schrijf ook spoken word poetry. Verder ben ik dol op het kijken van series zoals sex education, Arcane, heartstopper, gravity falls, en nog veel meer.

Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen om zo mijn vriendenkringetje uit te breiden! Stuur me gerust een bericht als je ongeveer even oud bent. Ik hoor graag van je! :D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 95 reacties
  • 25 oktober 2023

Hoi Oana,

Welkom op de Community.

Alvast GEFELICITEERD!🍾 met je verjaardag!

Ik vond het ook lastig om iets te kiezen qua opleiding en koos ook eens een verkeerde opleiding.

Maar wat bij mij werkte is om iets te zoeken wat je leuk vind om te doen.

Je doet wat leuks en als het opleiding lukt, heb je te minste diploma wat je leuk leuk vind om te doen.

Succes met het vinden van je opleiding. En veel plezier met je verjaardag morgen.

Groetjes, Yannick.

PS, Ik heb even de titel veranderd, zodat je makkijker gevonden wordt.

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 41 reacties
  • 25 oktober 2023

Hee welkom op de community 

Ik ben Raj 18 jaar waar kom je vandaan?

Boricaatje
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 6 juni 2024
Oana schreef:

Hoi hoii!

Ik ben Oana, ik ben 18 jaar oud (word 19 op 26/10) en ik ben vrij nieuw hier dus wou me ffe voorstellen :)

Ik heb sinds Juli dit jaar mijn VWO diploma op zak (yeyy) en ik zit nu in mijn tussenjaar. Ik werk nu vooral en ben bezig met het zoeken naar een opleiding die bij mij zou passen. Ik vind het ook super fijn dat ik nu meer tijd heb voor mijn hobby’s na een drukke examenjaar. Ik zing graag, bespeel instrumenten (gitaar, ukulele en kalimba) en luister naar muziek. Ik schrijf ook spoken word poetry. Verder ben ik dol op het kijken van series zoals sex education, Arcane, heartstopper, gravity falls, en nog veel meer.

Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen om zo mijn vriendenkringetje uit te breiden! Stuur me gerust een bericht als je ongeveer even oud bent. Ik hoor graag van je! :D

Hoi Oana, ik hou ook erg van muziek en series kijken. Het lijkt mij leuk om vrienden te worden. 

Laat maar weten✌

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen