Skip to main content

Nora 18 Brabant

• 29 augustus 2023
  • 2 reacties
  • 143 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! Mijn naam is Nora, ik ben 18 jaar en nieuw hier. Ik woon in Geldrop (Brabant). Ik heb me hier aangemeld omdat ik niet in contact kom met leeftijdsgenoten op werk en ik graag dingen met vrienden wil doen.

Ik game heel graag (Nintendo). Mijn favoriete spel is en blijft Zelda BOTW/TOTK. Ik kan hier ook over door blijven praten :)

Daarnaast luister ik heel graag naar muziek, richting Indische pop en alternative. Ook teken ik graag, maar doe het niet zo vaak vanwege gebrek aan motivatie.

Ik wil graag met iemand kunnen praten om zowel kleine, als grote dingen. Met iemand kunnen lachen, gamen, shoppen, bakken, noem maar op.

Moge je interesse hebben om contact op te zoeken kan je me toevoegen op Discord!

* Mustachyy 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 131 reacties
  • 1 september 2023

Heyyy,

ben je toevallig al bekend met onze join us Discord server? :)

• 85 reacties
  • 1 september 2023

Hey Nora, Zelda is inderdaad een erg leuk spel op de Switch.

Ik heb Botw bijna uitgespeeld maar ik krijg Ganon niet verslagen xd. ik ben ook met totk begonnen die vind ik ook erg leuk.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen