Skip to main content

nog eens proberen, Kayleigh 21 omgeving Utrecht

Forum|alt.badge.img+3

Hi!

Mijn naam is kayleigh, ik ben 21 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik zou graag nieuwe (echte) vriendschappen willen sluiten via dit platform.

Mijn hobbies zijn: wandelen, muziek luisteren, concerten bezoeken, bakken, creatief bezig zijn en ook buiten zijn in het algemeen vind ik erg leuk.

Als dit bericht je aanspreekt en opzoek bent naar hetzelfde, stuur dan vooral een berichtje!

17 reacties

• 0 reacties
  • 29 oktober 2023

Hi Kayleigh. Geen idee of we al eens eerder contact gehad hebben, je naam komt mij bekend voor. 

Hoe dan ook, je berichtje spreekt mij erg aan, ik zoek ook echte vriendinnen. Dus stuur mij gerust een privébericht als je dat wat lijkt

• 0 reacties
  • 29 oktober 2023
Kayl200002 schreef:

Hi!

Mijn naam is kayleigh, ik ben 21 jaar en woon in de provincie Utrecht. Ik zou graag nieuwe (echte) vriendschappen willen sluiten via dit platform.

Mijn hobbies zijn: wandelen, muziek luisteren, concerten bezoeken, bakken, creatief bezig zijn en ook buiten zijn in het algemeen vind ik erg leuk.

Als dit bericht je aanspreekt en opzoek bent naar hetzelfde, stuur dan vooral een berichtje!

Wil je wel leren kennen en vrienden zijn met je

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2023

Heyy, stuur me gerust een berichtje. Ik wil je graag beter leren kennen. Ik kom uit de omgeving van Amsterdam niet zo ver van Utrecht.

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 30 oktober 2023

Wat leuk ik kom ook uit Utrecht vandaan

Maaike2000
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 46 reacties
  • 16 december 2023

Hoi, ik woon in Amsterdam en ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Ik heb veel dezelfde hobby's, namelijk wandelen, creatief bezig zijn (tekenen) en muziek luisteren. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 19 december 2023

Hoi, ik kom ook uit Utrecht. Onze hobbies komen er overheen en het lijkt me leuk om te chatten, stuur me maar een privé berichtje als je wilt!

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 25 reacties
  • 20 december 2023

Hey hier nog een Utrechter klinkt erg gezellig je mag mij zeker een berichtje sturen.

Vriendelijke groet zorba 

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 20 december 2023

Heyy, niet uit Utrecht,  maar lijkt me heel leuk om samen iets te doen!

Groetjes,

Nikki

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 21 december 2023
Kayl200002 schreef:

Hi!

Naar welke muziek luister je graag?

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 7 januari 2024

naar wat voor soort concerten ga je vooral?

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 12 januari 2024

Hey, 

Jou bericht spreekt mij ook erg aan ik kom uit Amstelveen. 

Mijn hobby's zijn films kijken, lezen en een beetje gamen maar ik sta er altijd voor open op nieuwe dingen uit te proberen :)

Demain mitchell
Forum|alt.badge.img+1

Hey kayleigh, 

Mijn naam is demian ik ben 20 (binnenkort 21) en ik ben ook op zoek naar vrienden om gezeilig mee te praten.

Mijn hobby's zijn lezen, sporten in de sportschool, sporten en wandelen in de natuur.

Ik woon in uithoorn dus dat is vlakbij utrecht, stuur me een gerust berichtje, ik zou je graag je better willen leren kennen.

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 13 januari 2024

Hallo Kayleigh,

Amersfoort mag ik mijn stad noemen.

Ik ben gek op haken en probeer ook  te leren breien. Creatief bezig zijn vind ik heel leuk, ik probeer verschillende dingen zoals schilderen, in kleuren, plak boekje, brieven schrijven.

Wil heel graag dit jaar proberen om eigen kleding te maken, ik doe het al met haken en breien, maar wil heel graag ook leren naaien. 😊

Wandelen vind ik ook super leuk, bakken zou ik vaker moeten doen, maar ik begeef me meer in het koken en het liefste in de Aziatische keuken. 

Leuk om je bericht te hebben gelezen! 😁

Groetjes! 

Rose

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 3 februari 2024

Hey, ik woon in Maarssen. Het lijkt me leuk je beter te leren kennen! Je mag me een berichtje sturen :)

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 5 februari 2024

Hoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder vind ik het leuk om (bord)spellen te doen en houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.)

Film kijken samen kan gelukkig ook op afstand. (als je Netflix hebt)

tjitskekimstra
Forum|alt.badge.img+3

Hey kayleigh,

Ik ben Tjitske 22 jaar, woon ook in de provincie Utrecht. In welke plaats woon je? Ik woon in Soest. Ik vind het ook leuk om te bakken. Mij lijkt het leuk om een keer samen wat te bakken.

Stuur gerust een berichtje terug.

Groetjes Tjitske

ThaSnaily
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 18 februari 2024
Kayl200002 schreef:

Hi!

Hey, ik zou graag een concert met je bezoeken? Naar welke artiesten luister je?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen