Skip to main content

nieuwe vriendschappen omgeving Rotterdam

Forum|alt.badge.img

Hii..

Waar zal ik eens beginnen. Om maar meteen te zeggen waar het op staat: ik zou heel graag iemand (of meerdere personen) willen leren kennen om daarmee eventueel een vriendschap mee op te bouwen. Zo klinkt het heel geforceerd, maar ik merk de laatste tijd dat ik best eenzaam ben. 
Ik ben graag onder de mensen, ik houd van gezelligheid, diepgaande gesprekken, veel lachen. Ik weet niet zo goed hoe zoiets start, dus het kan ook alleen appen/bellen zijn als jij je daar fijner bij voelt. Mijn interesses en hobby’s zijn heeeel divers, dus ik vertel daar graag meer over natuurlijk als we elkaar leren kennen. 

xxx

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 1 maart 2023

Hey! 

Welkom op de Community! 😊 

Goed dat je de stap zet om nieuwe mensen te leren kennen! Ik begrijp dat je het gevoel hebt dat het geforceerd over kan komen, maar iedereen is hier met dezelfde reden: eenzaamheid en nieuwe mensen leren kennen! Vervelend om te horen dat je je zo eenzaam voelt, ik hoop dat je hier zult vinden wat je zoekt! ✨ 

Misschien is het een idee om het berichtje een beetje uit te breiden naar bijvoorbeeld je naam en leeftijd toe te voegen en juist iets te vertellen over je interesses en hobby’s! Ik begrijp dat het heel lastig is als het heel divers is, ik ben ook zo iemand en daarom zeg ik vaak “ik hou van leren en creëren” anders word de lijst wel heel lang haha. Alleen het zou een idee kunnen zijn om wel een paar dingen te benoemen wat je het liefste en meeste doet of wat je precies zoekt in een vriendschap, dan kan iemand zien of ze zich daar in kunnen vinden! Het is ieder geval al leuk om te lezen dat je van gezelligheid, lachen en diepgaande gesprekken houdt! 

Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je interesses en hobby’s, wat vind je het leukste om te doen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 1 maart 2023

Hi! Dankjewel voor je reactie.

Ik zal inderdaad even toelichten waar m’n interesses liggen. Ik houd van koken, lange wandelingen, naar festivals gaan (raw/uptempo) maar mijn muzieksmaak is heel breed. Ook ben ik bezig voor m’n motorrijbewijs. 
In m’n vrije tijd ben ik graag bezig met psychologie, maar ook spiritualiteit steeds meer. Ohja en spelletjes! Dit kan ik uren doen haha. 
Het lijkt me leuk iemand te ontmoeten die ook open-minded en spontaan is. 
Hopelijk geeft dit een iets beter beeld.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 1 maart 2023

Hey Demi :) 

Van harte welkom op de community :) ik sta altijd open voor een gezellige chat. 

Ik lees en zie veel gelijkenissen in je topic met een andere gebruiker.  Misschien kan je eens op haar topic reageren Misschien komen er leuke gesprekken uit :) 

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 1 maart 2023
Demi.blkhs schreef:

Hi! Dankjewel voor je reactie.

Ik zal inderdaad even toelichten waar m’n interesses liggen. Ik houd van koken, lange wandelingen, naar festivals gaan (raw/uptempo) maar mijn muzieksmaak is heel breed. Ook ben ik bezig voor m’n motorrijbewijs. 
In m’n vrije tijd ben ik graag bezig met psychologie, maar ook spiritualiteit steeds meer. Ohja en spelletjes! Dit kan ik uren doen haha. 
Het lijkt me leuk iemand te ontmoeten die ook open-minded en spontaan is. 
Hopelijk geeft dit een iets beter beeld.

Ohh hele leuke hobby’s! Ik ben van overtuigt dat dit een beter beeld geeft!

Welke keuken kook je het liefste? 

Daarbij psychologie en spiritualiteit zijn ook twee van mijn favoriete interesses! Wat heeft je geïnspireerd om je hier in te verdiepen? ✨

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 1 maart 2023

ik heb je topic naar Small talk  verplaats. 

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 1 maart 2023

Welkom Demi!

Je lijkt me een heel intelligent en creatief!

Graag kom ik met je in contact.

Ik woon wel in omgeving van Amsterdam.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 1 maart 2023
VW_77 schreef:

Welkom Demi!

Dankjewel! En leuk om te horen😊 

Lijkt mij ook leuk. 

Shni
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 58 reacties
  • 1 maart 2023
Demi.blkhs schreef:
VW_77 schreef:

Welkom Demi!

Dankjewel! En leuk om te horen😊 

Lijkt mij ook leuk. 

Ik heb je een pm gestuurd!

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 223 reacties
  • 2 maart 2023

He @Demi.blkhs leuk dat je deelneemt aan het forum

De eerste stap naar contact is gezet. Wat doe je zoal? Lijkt mij ook leuk om een keertje iets af te spreken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 3 maart 2023

hiii, @Nasim 

lijkt mij ook leuk! Als het goed is kun je dat in een eerder bericht lezen. PM mag ook!

Jacob.vA
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 15 reacties
  • 6 maart 2023

Hoi Demi wat jij zegt in zo’n situatie verkeer ik mij ook.

Ik heb intresse om je leren kennen. Je kan mij altijd een pm sturen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen