Skip to main content

Nieuwe vriendschappen: Mariam, 26 jaar oud, Hoorn

• 26 juli 2023
  • 3 reacties
  • 163 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal:) 

Ik ben Mariam, 26 jaar oud en ik woon in Hoorn. 

Ik sta open voor nieuwe vriendschappen, het liefst in Hoorn of in de buurt, maar ik sta open voor ook verder weg. Ik hou van musea, tentoonstellingen en beurzen bezoeken, reizen en city trips, leuke dingen doen, gezellig kletsen, boeken lezen, zelf ontwikkeling,  kringloopwinkels en rommelmarkten bezoeken :)

Voel je vrij om een berichtje te sturen, wie weet klikt het en kunnen we een mooie vriendschap opbouwen en op pad gaan :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 68 reacties
  • 26 juli 2023

Welkom marie op joinus

ik ben ook zoek naar vriendschappen ik hou ook van reizen gezellig kletsen en misschien een terasje pakken als je meer wil weten stuur me gerust een berichtje.

Groetjes. Remco

Alyscaro
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 17 reacties
  • 27 juli 2023

Hoi Mariam,

Ik kom niet uit de omgeving van Hoorn, maar ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendschappen. Ik vind het ook leuk om musea te bezoeken, te reizen en boeken te lezen. Misschien kunnen we eens een keer een drankje doen en wat kletsen?

Stuur me gerust een berichtje :)

Groetjes,

Alys

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 27 juli 2023

Hooi Mariam,

Wat een leuke hobby's, hou ik ook van! Ben zelf ook 26 jaar. Ik woon niet in Hoorn maar wel in de kop van Noord-Holland. Als het je leuk lijkt kan je me altijd een prive berichtje sturen.

Groetjes,

Katja. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen