Skip to main content

Nieuwe vrienden maken, & call of duty vrienden? Coco, 29 jaar, Angerlo

• 11 januari 2024
  • 7 reacties
  • 114 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties

Hallo Allemaal, ik ben Coco en kom uit Angerlo ben 29 jaar, ik woon samen met mijn hond Nora, ze is een Shiba inu.

Ik ben opzoek naar een echte vriend/vriendin om leuke dingen mee te doen maar ook serieuze gesprekken mee kan hebben en daarnaast zoek ik ook vrienden voor op call of duty ik speel zelf zonder microfoon en koptelefoon.

Eerlijkheid, spontaniteit staan bij mij hoog.

Ik zal het in iedergeval super leuk vinden en hoop dat dit me gaat helpen, andere mensen in mijn leven leren kennen.

Groetjes Coco!

7 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 11 januari 2024

Hallo Coco,

Leuk dat je hebt aangemeld bij Join Us. Ik zelf speel geen Call of Duty maar wel een paar andere games. Speel je nog meer multiplayers games of singleplayer? 

Super leuk dat je een hond hebt! Vind het ras Shiba Inu geweldig! Jammer genoeg heb ik geen plek of tijd voor een hond. Heb wel een konijn gehad en een paar dwerghamsters. Ooit zal ik wel een hond willen hebben of kat. 

Zijn er nog andere hobby's die je leuk vind om te doen?

Groetjes,

Rose 

Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 30 reacties
  • 11 januari 2024

Hoi Coco,

Ik wist niet waar Angerlo lag, dus mijn topografische kennis is bij deze ook weer uitgebreid!😂

Zelf heb ik ook een hond, vermoedelijk een Border Collie, was een zwervertje toen ze hier heen kwam. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 januari 2024
Roseceous schreef:

Hallo Coco,

Leuk dat je hebt aangemeld bij Join Us. Ik zelf speel geen Call of Duty maar wel een paar andere games. Speel je nog meer multiplayers games of singleplayer? 

Super leuk dat je een hond hebt! Vind het ras Shiba Inu geweldig! Jammer genoeg heb ik geen plek of tijd voor een hond. Heb wel een konijn gehad en een paar dwerghamsters. Ooit zal ik wel een hond willen hebben of kat. 

Groetjes,

Rose 

Hallo Rose,

Ik speel af en toe de sims 4 en daar houdt het dan eigenlijk wel bij op. Ik sta wel open voor nieuwe dingen. 

Ja super leuk ras maar ook heel pittig en echt een heel eigen willetje met geen andere ras ook te vergelijken.

Ik had eerder ook geen tijd voor een hond maar zit sinds 2 jaar in de ziektewet vandaar.

Aah super leuk ik heb 2 cavias gehad en 2 konijnen, waarvan mijn franse hangoor van 4 jaar en 4maanden in december in heb laten slapen.

Ik sta voor veel dingen open, dagjes weg, dierentuinen, bezienswaardigheden, vakanties, bioscoop, uit eten of terrasje zitten, wandelen met de hond.

Met vriendelijke groet Coco

Super leuk dat je contact met mij opneemt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 januari 2024
Mickeey93 schreef:

Hoi Coco,

Ik wist niet waar Angerlo lag, dus mijn topografische kennis is bij deze ook weer uitgebreid!😂

Zelf heb ik ook een hond, vermoedelijk een Border Collie, was een zwervertje toen ze hier heen kwam. 

Hallo!

Haha veel mensen weten het niet, al snap ik dat wel!

Waar woon je?

Ach super leuk zeg! Wat vind jij leuk om te doen?

Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 30 reacties
  • 12 januari 2024
Coco. schreef:
Mickeey93 schreef:

Hoi Coco,

Hallo!

Haha veel mensen weten het niet, al snap ik dat wel!

Waar woon je?

Ach super leuk zeg! Wat vind jij leuk om te doen?

In de mooiste stad van Flevoland vind ik. Dus dat is niet te missen😂

Ik vind het leuk om te gamen, ik speel vooral Mortal Kombat nu. Heb voorheen heeeeel veel tactics ogre gespeeld. Pure nostalgie! Verder kijk ik series of speel graag bordspellen

TheEldritchDreamer
Forum|alt.badge.img+3

Heyaa Coco. :)

Ik heb Call of Duty met de volgende DLCs:

Mijn CoD DLCs

Lijkt me leuk eens te spelen!
Ik vind het wel gezelliger tijdens een belletje maar zonder is ook best. 

Stuur me gerust een berichtje. 😊

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 126 reacties
  • 12 januari 2024
Coco. schreef:
Roseceous schreef:

Hallo Coco,

Groetjes,

Rose 

Hallo Rose,

Ik speel af en toe de sims 4 en daar houdt het dan eigenlijk wel bij op. Ik sta wel open voor nieuwe dingen. 

Ja super leuk ras maar ook heel pittig en echt een heel eigen willetje met geen andere ras ook te vergelijken.

Ik had eerder ook geen tijd voor een hond maar zit sinds 2 jaar in de ziektewet vandaar.

Aah super leuk ik heb 2 cavias gehad en 2 konijnen, waarvan mijn franse hangoor van 4 jaar en 4maanden in december in heb laten slapen.

Ik sta voor veel dingen open, dagjes weg, dierentuinen, bezienswaardigheden, vakanties, bioscoop, uit eten of terrasje zitten, wandelen met de hond.

Met vriendelijke groet Coco

Super leuk dat je contact met mij opneemt.

Haay,

Zelf heb ik ook Sims 4 maar speel  het eigenlijk niet, zou graag Sims 3 willen hebben.

Ik speel best wel wat multiplayer games met een paar vrienden, ieder weer een andere game. 

Oow dieren die hun eigen willetje hebben zijn echt leuk, Shiba Inu rassen zijn echt een soort van meme honden.😂

Aaw wat jammer van je hangoor. Waarom moest je hem inslapen? 

We hebben aardig wat gemeen, ik ben gek op uiteten, zou heel graag naar hotpot restaurant willen gaan. Ben al een keer naar KBBQ geweest, was super lekker! Zou ook andere keukens willen proberen.  

Ik vind wandelen ook lekker, in het bos of in de hei. 

Ik heb een museumgroepje aangemaakt hier bij Join Us om wat museums te bezoeken. 

Mijn droom is om een keer te reizen naar Zuid-Korea en Japan. Misschien Thailand, maar eerst die andere 2. 

Als je wilt kunnen we misschien privé chatten. Laat maar weten😊

Groetjes!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen