Skip to main content

Nieuwe voorzitter Jongerenraad

• 9 januari 2024
  • 3 reacties
  • 144 × bekeken

Jongerenraad

Hoi!

Ik ben Aukje (26) en kom uit het zonnige Goes, Zeeland. Dit wordt mijn 2e jaar binnen de jongerenraad en mag dit jaar de taak als voorzitter gaan vervullen.

Sinds ik bij Join Us ben gekomen en heb mogen ervaren wat het programma mij heeft opgeleverd ben ik ervaringsvrijwilliger geworden van online groepen. Hier heb ik veel geleerd over mijzelf en dat ik niet alleen was met gevoelens van eenzaamheid. Ik heb hier mooie vriendschappen aan over gehouden en nieuwe ervaringen op mogen doen. Daarom vind ik het werk wat stichting Join Us doet heel waardevol en dat maakt ook dat ik bij de jongerenraad ben gegaan. Dit jaar willen we proberen de zichtbaarheid van de jongerenraad te gaan vergroten binnen stichting Join Us en ook daarbuiten. Hierbij kan je denken aan het introduceren en verspreiden van informatie over stiching Join Us bij buurt-/wijkcentra, scholen, gemeenten enz. 

Heb jij ideeën en wil je dat de jongerenraad hierover na of meedenkt, stuur dan gerust een mailtje naar jongerenraad@join-us.nu.

3 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 9 januari 2024

Goed bezig Aukje!🤗

bouke
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 15 januari 2024

Super leuk en succes Aukje!

hoihetis.Muriël
Forum|alt.badge.img

Hey Aukje, wat een super leuk iniatief!

Ik woon zelf toevallig ook in omgeving Goes en sta wel open voor contact 😊

Ik vind het erg lastig om hier in de omgeving nieuwe contacten op te doen.

Ik merk ook dat het uitgaans leven in Goes beetje stil is gevallen (en dat veel leuke plekken zoals de Vrijbuiter bijvoorbeeld weg zijn). Hoe ervaar jij dit??

Gelukkig heb ik een vriend/partner die hier geboren en getogen is maar zijn sociale leven is ook minder geworden door zijn werk en corona.

Ik hoop iets van je te horen 😄

Groetjes, Muriel (29)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen