Skip to main content

Nieuwe diepgaande vriendschap (Lisa, 23, omgeving Enschede)

• 18 februari 2025
  • 3 reacties
  • 193 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal!

Mijn naam is Lisa, ik ben 23 jaar oud en sta open voor een nieuwe connectie. Een connectie waarbij alles gedeeld mag worden, gek doen oké is en groei gestimuleerd wordt. Qua groei heb ik het over persoonlijke groei, want ik gun mezelf een nieuwe lieve vriendin die me inspireert om de beste versie van mezelf te zijn. Ik zou mezelf omschrijven als betrokken, lief, gek (op zijn tijd), creatief en open minded. Ik sta open voor samen nieuwe dingen ondernemen die je wellicht stiekem altijd al had willen doen, zoals auto's slopen en borden op de grond gooien ;). Laten we er samen wat moois van maken! Oh ja, het is wel goed om te weten dat ik een vriend heb die natuurlijk ook tijd en oprechte aandacht verdient. Ik ga er vanuit dat daar respect voor is en er geen problemen zullen komen. Misschien kunnen we ook wel een keer op dubbeldate?

Ik woon trouwens in de omgeving van Enschede!

Groetjes Lisa

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 18 februari 2025

Hey Lisa,

Welkom bij de community! Ik heb even je titel aangepast, dan past hij beter.

Groetjes Lex!

• 19 februari 2025

Hoi Lisa, ik kom uit de buurt van Lochem en ben 22 jaar. Ik heb ook een relatie en begrijp dus precies wat je bedoelt. Stuur me een berichtje als je meer wilt weten🙂

Forum|alt.badge.img

Hi Lisa! Wat een leuk berichtje :) Ik woon zelf een klein uurtje van Enschede af (soms ben ik in de buurt, je kan er goed shoppen). Ook heb ik een vriend en kan mij zeker vinden in je berichtje! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen