Skip to main content

Nieuwe contacten gezocht: Samantha, 22 jaar, regio Breda

• 10 april 2024
  • 12 reacties
  • 361 × bekeken

Samxsam
Forum|alt.badge.img+1

Hee,

Ik ben Samantha. 22 jaar. Door een niet zo fijne periode meegemaakt te hebben op de middelbare school, heb ik weinig vrienden en voel ik me eenzaam zo nu en dan. Zijn er mensen die het gezellig vinden, in de buurt van Breda wonen of in Breda, die het gezellig vinden eens iets leuks te doen?

Shoppen, terrasje pakken, bioscoop. Noem maar op! Desnoods een groepsapp aanmaken en met meerdere iets ondernemen. Let me know! ❤️

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 11 april 2024

Hoiii @Samxsam, wat vervelend dat je een minder fijne periode heb gehad op de middelbare. Ik herken er het wel, ik kan het ook niet zo goed vinden met m’n klasgenoten. Wat voor hobbies heb je voor de rest? Zeg maar wat doe je in je dagelijkse leven? 😊

Kleine side note: Ik heb je topic in een andere categorie gezet, en je titel ietsjes aangepast. Zo ben je beter vindbaar en hopelijk vind je snel mensen om leuke dingen mee te doen. Voor mij is Breda helaas te ver weg, anders was het wellicht wel leuk geweest. Ook heb ik een disclaimer toegevoegd, aangezien je het hebt over een groepsapp buiten Join Us om. 🤗

Alex1996
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 april 2024

heyy @Samxsam, ik ben alex 27 jaar paar maandjes tot 28. Woon in rijen, hou veel van wandelen, films kijken, buiten zijn en in het bos. Zelf ook niet echt de mensen meer om mij heen om activiteiten mee te doen, van verwaterde contacten tot niet meer matchen als personen. Daarom nieuwe mensen leren kennen in de omgeving, zo doende dat ik reageer. Lijkt me gezellig om weer mensen te vinden om dingen mee te doen en er op uit te gaan. De dingen die je opnoemt spreken me zeker aan!

lijkt het je wat om samen dingen te ondernemen en doen, laat dan wat weten
groetjes alex

MelonLord
  • 8 reacties
  • 12 april 2024

Hey hoi! Ik ben Renee, 24 en ik woon in de omgeving van Dordrecht. Is niet echt regio breda, maar breda is niet zo ver weg. Ik ben graag buiten en vind het ook leuk om activiteiten te doen. 

Als je wil kan je me een berichtje sturen :) 

Koen007
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 12 april 2024

Jazeker! ☝🏼

D17
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 16 april 2024

Hi Samantha,

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld! Naar de bioscoop of terras pakken lijkt mij wel leuk. Ik kom zelf uit regio Roosendaal. 

Gr. David 

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 18 reacties
  • 21 april 2024

Hey! Ik kom zelf ook best vaak in Breda om lekker te winkelen en ga ik september daar ook studeren :) Lijkt me superleuk om je te leren kennen! 

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 26 reacties
  • 21 april 2024

hoihoi maakt het uit als iemand verder weg woont? Persoonlijk lijkt het me namelijk wel leuk om eens naar de film te gaan en stijling advies kan ik ook wel gebruiken haha, tevens sta ik ook wel open voor de groepsapp 😁

Maantjem
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 april 2024

Hoii, ik kom zelf uit Tilburg en mij lijkt het ook heel leuk om eens wat te doen zoals een terrasje pakken, gewoon lekker kletsen of naar de bios gaan, de groepsapp is een goed idee zo te zien aan de reacties! Laat maar weten :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 25 april 2024

Hoi Samantha, wat vervelend dat je een niet zo’n leuke tijd hebt gehad op de middelbare school. Ik herken het dat je niet veel vrienden eraan over heb gehouden. Zelf woon ik niet in Breda, maar in Tilburg. Misschien toch leuk om elkaar toch te leren kennen? Ik ben altijd in voor een leuke film, een lekker taartje of een terrasje. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 30 april 2024

Hi Samantha, Ik ben Inge, 24 jaar en woon in Tilburg. Herkenbaar verhaal! Zit zelf in een soortgelijke situatie. Ik woon dan niet in Breda, maar reizen is voor mij geen probleem. Ik ben altijd wel in voor wat gezelligheid of een goed gesprek!

Angie
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 4 mei 2024

Hi Samantha, Ik ben Angie, 24 jaar en kom uit steenbergen; ik ben tegelmatig in de weekenden in de buurt van Breda, meestal om naar de boekwinkel te gaan ;). Mij lijkt het erg leuk om eens een keer af te spreken en de groepschat lijkt me een goed idee! 

• 0 reacties
  • 4 mei 2024

Hey Samantha! 

Ik woon zelf bij Rotterdam maar ik zit op school in Breda en ben er dus vaak te vinden, lijkt me harstikke gezellig om elkaar is te ontmoeten, ik sta overal voor open :)!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen