Hoi!
Mijn naam is Lieke, ik ben 24 jaar en ik woon in Zuid-Limburg (omgeving Heerlen/Sittard). Ik ben hier geboren en getogen maar heb sinds mijn 18e in het buitenland gewoond en ben nu recent terug verhuisd. Hierdoor heb ik dus geen sociale contacten in mijn omgeving en omdat ik nu dus ook nog geen werk heb gevonden vind ik het ook moeilijk om deze contacten te vinden en voel ik me daardoor best eenzaam.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om me bezig te houden met film, series, muziek en popcultuur. Ik ben onder andere fan van artiesten zoals Niall Horan en Taylor Swift. Ik lees ook graag boeken, vooral thrillers en horrors. Ik zou het leuk vinden om met mensen te connecten die dit ook leuk vinden, maar het is natuurlijk ook niet erg als je van andere dingen houd. Opposites attract! :) Ik ben zelf ook queer en zou het ook leuk vinden om iets meer te kunnen connecten met de lokale queer community.
Momenteel beschik ik helaas niet over een auto, dus het zou fijn zijn als het contact echt lokaal plaats kan vinden. Lijkt het je leuk om een keer koffie te drinken ofzo, laat het dan vooral weten!
Liefs,
Lieke