Skip to main content

Nieuwe contacten gezocht :) Lieke, 24, omgeving Zuid-Limburg

• 27 november 2024
  • 11 reacties
  • 235 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi!

Mijn naam is Lieke, ik ben 24 jaar en ik woon in Zuid-Limburg (omgeving Heerlen/Sittard). Ik ben hier geboren en getogen maar heb sinds mijn 18e in het buitenland gewoond en ben nu recent terug verhuisd. Hierdoor heb ik dus geen sociale contacten in mijn omgeving en omdat ik nu dus ook nog geen werk heb gevonden vind ik het ook moeilijk om deze contacten te vinden en voel ik me daardoor best eenzaam. 

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om me bezig te houden met film, series, muziek en popcultuur. Ik ben onder andere fan van artiesten zoals Niall Horan en Taylor Swift. Ik lees ook graag boeken, vooral thrillers en horrors. Ik zou het leuk vinden om met mensen te connecten die dit ook leuk vinden, maar het is natuurlijk ook niet erg als je van andere dingen houd. Opposites attract! :) Ik ben zelf ook queer en zou het ook leuk vinden om iets meer te kunnen connecten met de lokale queer community. 

Momenteel beschik ik helaas niet over een auto, dus het zou fijn zijn als het contact echt lokaal plaats kan vinden. Lijkt het je leuk om een keer koffie te drinken ofzo, laat het dan vooral weten!

Liefs,

Lieke 

11 reacties

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 21 reacties
  • 27 november 2024

Hai Lieke, mooi bericht! Mag ik vragen naar welk land je toen ben verhuisd ben heel benieuwd ;) (als je dit niet wil delen is oké!) wat is je favoriete serie of film?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 27 november 2024
Marijn Vriens schreef:

Hai Lieke, mooi bericht! Mag ik vragen naar welk land je toen ben verhuisd ben heel benieuwd ;) (als je dit niet wil delen is oké!) wat is je favoriete serie of film?

Hoi Marijn! Ik ben verhuisd naar Engeland! Ik heb in Londen een studie gevolgd en daarna een jaartje gewerkt :) En poeh, wat een vraag. Moeilijk om er 1 te kiezen, dus ik geef je drie van beide. Ik heb recent The Handmaid’s Tale gekeken en dat vond ik echt enorm goed, daarnaast Criminal Minds en The White Lotus. En qua films Jojo Rabbit, Notting Hill en Dead Poets Society. Maar het ligt ook echt waar ik zin in heb! Wat zijn jouw favorieten? 

Marijn Vriens
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 21 reacties
  • 28 november 2024

Hai Lieke, soow heel gaaf lijkt me ook een hele mooie ervaring! Lijken me leuke films, een aanrader dus? haha. Mijn favo serie is tot nu toe wel toch prison break of the Walking dead vond ik ook heel goed

Groet Marijn

Bloem96
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi Lieke,

Mijn naam is Iris en ik ben 28 jaar. Ik woon in Heerlen en sta ervoor open om eens koffie te drinken. 

Ik ben zelf niet opgegroeid in Heerlen, en ik mis daarom een netwerk in deze omgeving (naast partner en collega's).

Ik houd zelf ook van lezen en films kijken. Qua literatuur lees ik een romans, fantasy of persoonlijke ontwikkeling. Qua films houd ik van comedy's, actie of thrillers, of fantasy. 

Qua muziek vind ik bijvoorbeeld The Lumineers of Joni Mitchell leuk.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025
Bloem96 schreef:

Hoi Lieke,

Mijn naam is Iris en ik ben 28 jaar. Ik woon in Heerlen en sta ervoor open om eens koffie te drinken. 

Ik ben zelf niet opgegroeid in Heerlen, en ik mis daarom een netwerk in deze omgeving (naast partner en collega's).

Ik houd zelf ook van lezen en films kijken. Qua literatuur lees ik een romans, fantasy of persoonlijke ontwikkeling. Qua films houd ik van comedy's, actie of thrillers, of fantasy. 

Qua muziek vind ik bijvoorbeeld The Lumineers of Joni Mitchell leuk.

Hey Lieke, wat is je favoriete roman als ik vragen mag? :)

Bloem96
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 7 januari 2025

Hoi Eva,

Romans die ik onlangs heb gelezen zijn Middernachtbibliotheek (Matt Haig) en Als je het licht niet kunt zien (Anthony Doerr). Deze romans vond ik erg goed! 

Groetjes, Iris 

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 7 januari 2025
Bloem96 schreef:

Hoi Eva,

Romans die ik onlangs heb gelezen zijn Middernachtbibliotheek (Matt Haig) en Als je het licht niet kunt zien (Anthony Doerr). Deze romans vond ik erg goed! 

Groetjes, Iris 

Oooh ja de midnight library staat al heel lang in m’n kast maar k heb echt al in twee jaar nooit zin gehad om m op te pakken 😬

Bloem96
Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 3 reacties
  • 7 januari 2025
Eva011 schreef:
Bloem96 schreef:

Hoi Eva,

Groetjes, Iris 

Oooh ja de midnight library staat al heel lang in m’n kast maar k heb echt al in twee jaar nooit zin gehad om m op te pakken 😬

Dat is wel herkenbaar dat boeken in de kast blijven liggen, maar zich geroepen voelen om gelezen te worden! Is soms de tijd of zin ervoor maken inderdaad om door een boek heen te gaan. Heb je zelf een favoriete boek genre?

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 8 januari 2025

Stuur gerust prive tot gauw 

• 0 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi,

Ik ben Lysanne, 

Ik woon ook in de regio parkstad sinds een jaar of 12 en heb ook geen groot netwerk hier. 
Ik ben 29, getrouwd en heb 2 jonge kindjes. Het lijkt me erg leuk om meer contacten in de buurt te hebben. Stuur me gerust een berichtje :) 

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 4 reacties
  • 7 februari 2025

Hoihoi, ik ben Amara. 22 jaar en woon ook in zuid-limburg. mocht je zin hebben in een keertje kletsen, let me know :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen