Skip to main content

Nienke 23 omgeving Amsterdam

• 19 februari 2022
  • 7 reacties
  • 242 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal! 

Mijn naam is Nienke en ik ben 23 jaar oud en nieuw lid van Join us. Ik kom uit omgeving Amsterdam. 
Wegens problemen die vanuit mijn jeugd zijn ontstaan, kwam ik al jong op eigen benen te staan. Ik ben verhuisd naar een geheel andere plek en sindsdien merk ik dat mijn sociale kring kleiner wordt en dat valt mij best zwaar. Juist omdat ik zo ontzettend veel van kletsen hou en graag leuke activiteiten onderneem met anderen. Ik studeer voltijd en heb nog 1,5 jaar te gaan en dan ben ik afgestudeerd. 

Zelf ben ik geïnteresseerd in psychologie, filosofie en een diepgaand gesprek vind ik ook zeer interessant om te voeren. Hoewel ik ook enorm slap kan lullen en erg humoristisch ingesteld ben. Ik hou graag van (impulsieve) uitstapjes, maar ook lekker films en series kijken. Middels deze weg hoop ik nieuwe mensen te leren kennen in de buurt en wellicht kunnen we beginnen met een gesprek. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke welkom :) 

ik lees dat je van films en series houdt super tof :) 

heb je onze film club al gezien? 
We houden ook regelmatig online film avonden is ook erg leuk:) 

voor een diepgaand gesprek ben ik ook altijd in :) 

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke ,

wat zijn je hobby’s?

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke, 

Leuk dat je je hebt aangemeld bij deze community!