Skip to main content

Nienke 23 omgeving Amsterdam

• 19 februari 2022
  • 7 reacties
  • 242 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal! 

Mijn naam is Nienke en ik ben 23 jaar oud en nieuw lid van Join us. Ik kom uit omgeving Amsterdam. 
Wegens problemen die vanuit mijn jeugd zijn ontstaan, kwam ik al jong op eigen benen te staan. Ik ben verhuisd naar een geheel andere plek en sindsdien merk ik dat mijn sociale kring kleiner wordt en dat valt mij best zwaar. Juist omdat ik zo ontzettend veel van kletsen hou en graag leuke activiteiten onderneem met anderen. Ik studeer voltijd en heb nog 1,5 jaar te gaan en dan ben ik afgestudeerd. 

Zelf ben ik geïnteresseerd in psychologie, filosofie en een diepgaand gesprek vind ik ook zeer interessant om te voeren. Hoewel ik ook enorm slap kan lullen en erg humoristisch ingesteld ben. Ik hou graag van (impulsieve) uitstapjes, maar ook lekker films en series kijken. Middels deze weg hoop ik nieuwe mensen te leren kennen in de buurt en wellicht kunnen we beginnen met een gesprek. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke welkom :) 

ik lees dat je van films en series houdt super tof :) 

heb je onze film club al gezien? 
We houden ook regelmatig online film avonden is ook erg leuk:) 

voor een diepgaand gesprek ben ik ook altijd in :) 

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke ,

wat zijn je hobby’s?

missrenate
Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 36 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke, 

Leuk dat je je hebt aangemeld bij deze community! 

Het lijkt me erg naar als je op jonge leeftijd al op eigen benen moet staan en als je dan ook nog naar een andere plek verhuist en je sociale kring kleiner wordt lijkt me dat erg pittig. Goed dat je hier opzoek gaat naar nieuwe contacten en ik denk dat veel mensen hier op deze community (inclusief ik) weten dat life can be a bitch, dus je bent zeker niet alleen! 

Ik herkende me ieder geval in je beschrijving over jezelf! Ik heb ook beiden kanten: de diepzinnige kant en dat ik in een deuk kan liggen om niks. Ik ben zelf ook echt een rasechte filosoof en bevraag alles, mijn favoriete vraag was altijd wat het nut van het leven is haha, maar na alle perspectieven te hebben bekeken begin ik maar te accepteren na zo’n vijftien tot twintig jaren mijmeren dat we dat antwoord nooit gaan krijgen. Waar filosofeer jij zowel over? 

En wat studeer je precies? Misschien iets in de richting van de psychologie? omdat ik zag dat je dat interessant vindt, me too! Ik ben aan het oriënteren voor studies en psychologie staat hoog op mijn lijstje :). Wat vind je vooral interessant aan psychologie? Lees je er bepaalde boeken over en zo ja, welke? 

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 20 februari 2022

Hey Nienke,

Welkom! Leuk dat je de community hebt gevonden. Vervelend om te horen dat je op een jonge leeftijd op eigen benen bent beland, ik heb hier zelf helaas ook ervaring mee, en als je er ooit over wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen! 

Ik denk dat we qua interesses ook wel veel gemeen hebben! Ik vind impulsieve uitstapjes ook altijd heeel erg leuk, zeker op vakantie. De dagen die niet gepland zijn, zijn vaak het leukst! Ik zag filosofie voorbij komen, samen met series. Heb je de Netflix serie Freud gezien? Geïnspireerd op Sigmund Freud. Het is een beetje een gekke serie, en niet alles is 100% waargebeurd maar wel heel interessant! 

groetjes. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 24 februari 2022

Hee Nienke,

Je berichtje spreekt me aan.
Ik ben een tijdje geleden naar Amsterdam verhuisd en hier is mijn sociale kring klein. Dat begint mij ook wat zwaarder te vallen de laatste tijd.

Het lijkt me leuk om te kletsen!
Ik denk ook na over de dingen, hoou van spontane ontmoetingen en lach uiteraard ook graag haha.
Ik ben hier ook nieuw, geen idee hoe dit verder werkt.
Maar lijkt me leuk van je te horen :)
groetjes,
Doris

Janneke.rose
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 februari 2022

Hi Nienke, 

Interessant berichtje heb je geschreven. Ik woon in Amstelveen , ben 23 jaar oud  en lijkt me leuk om een keertje met je te kletsen. 

groet, 

Janneke

Relia
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 59 reacties
  • 27 februari 2022

Hoi, welkom

Zou gezellig zijn cin contact te komen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen