Hai! Ik ben Niek en ik ben 23 jaar oud. Op zoek naar gezelligheid in omgeving Amsterdam.
Even wat over mij.. ik ben een creatieve geest en hou van dingen creëren, ik heb veel verschillende dingen geprobeerd door de jaren heen denk aan muziek maken, tekenen, gamedesign, schilderen etc. ik dabble een beetje in van alles.
Ik ben afgestudeerd als app ontwerper, werk op dit moment nog bij de supermarkt maar ben zoekende naar een baan in mijn afstudeerrichting. Ik heb nooit echt een sterke sociale kring gehad, ik voelde mij altijd ‘anders’ dan anderen en dat maakte mijn tienerjaren lastig. Achteraf gezien had dat vooral veel te maken met mijn geaardheid waar ik nog steeds mee struggle. Toen ik mijn opleiding startte ging het wat beter, ik ontmoette veel nieuwe leuke mensen en ik deed mijn best om contacten op te bouwen en te onderhouden. Maar toen kwam corona en ineens stortte alles wat ik had opgebouwd als een kaartenhuis in elkaar. Ik heb nog veel last van de hele nasleep van corona, mijn opleiding deed ineens alles online en zelfs toen de lockdown voorbij was bleef dit zo tot aan mijn afstuderen. Ik ben sinds dat moment in een depressief gat gevallen waar ik niet uit lijk te komen.
Inmiddels ben ik nu alweer anderhalf jaar verder en vrienden maken met volwassenen lijkt echt een verloren zaak, iedereen heeft al een sterke sociale kring en merk dat ik hier niet makkelijk tussen kom, of ze hebben het druk en hebben de komende maanden al volledig volgepland. Ik verlang echt terug naar de tijden van, we houden beiden van barbies kom je bij me spelen?
MAAR DUS… Ik wil graag afspreken met een groepje om wat leuks te gaan doen. Het is mooi weer en daar wil ik gebruik van maken. Ik dacht zelf aan iets wat lekker laagdrempelig is zoals een picknick, uit eten, wandeling, arcade hal, bioscoop, bowlen, varen…. etc.
Laat een reactie achter als het je leuk lijkt en dan kunnen we via PB nummers uitwisselen voor de groep.