Skip to main content

Nick, 22, omgeving Lochem (Achterhoek)

• 23 februari 2024
  • 14 reacties
  • 284 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 6 reacties

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen in omgeving Lochem en omstreken die het leuk lijkt samen wat dingen te doen? Ik sta voor van alles open, maar zou het bijvoorbeeld leuk vinden samen te sporten, naar de film of schouwburg te gaan, of een spelletjesavond te houden.

Even kort wat over mezelf: ik ben 22, vind het leuk om te gamen, een goede serie te kijken of op zijn tijd een goed boek te lezen. Verder ben ik gek op honden en wandel ik dan ook graag met mijn hond.

Reageer hier als dit je wat lijkt of stuur me gerust een privebericht!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 24 februari 2024

Heeeey @NickL, ik hou ook van spelletjes. Wat voor spellen speel jij veel?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 24 februari 2024

Ik ben erg fan van 30 Seconds. Verder vind ik spellen als Qwixx of Saboteur ook leuk. Maar ook grotere strategische spellen als Risk doe ik graag.

Doorsa
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 24 februari 2024
NickL schreef:

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen in omgeving Lochem en omstreken die het leuk lijkt samen wat dingen te doen? Ik sta voor van alles open, maar zou het bijvoorbeeld leuk vinden samen te sporten, naar de film of schouwburg te gaan, of een spelletjesavond te houden.

Even kort wat over mezelf: ik ben 22, vind het leuk om te gamen, een goede serie te kijken of op zijn tijd een goed boek te lezen. Verder ben ik gek op honden en wandel ik dan ook graag met mijn hond.

Hey Nick

Wat leuk hobby’s heb je 

ik vind ook deze dingen leuk 

ik ben gek op honden en ik zoek iemand leuk dingen te doen als jij wil wij kunnen elkaar leren kennen:)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 24 februari 2024
Doorsa schreef:
NickL schreef:

Hallo allemaal,

Hey Nick

Wat leuk hobby’s heb je 

ik vind ook deze dingen leuk 

ik ben gek op honden en ik zoek iemand leuk dingen te doen als jij wil wij kunnen elkaar leren kennen:)

Hey, bedankt voor je bericht. Ik zie op je profiel dat je in Zoetermeer woont. Dat is wel best ver van mij vandaan. Dat maakt het denk ik wat moeilijker.

Jordivdp
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 24 februari 2024

Hey Nick wat een leuk berichtje kom zelf uit Doesburg Mischien kunnen we eens wat leuks gaan doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 26 februari 2024
Jordivdp schreef:

Hey Nick wat een leuk berichtje kom zelf uit Doesburg Mischien kunnen we eens wat leuks gaan doen

Lijkt me leuk. Ik zal je een privebericht sturen

Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • 161 reacties
  • 3 april 2024

Welke games speel je?

Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 13 april 2024

Hoi Nick,

Ik lees ook graag. Mag ik vragen welke boeken je lees?

Films kijken en spelletjes spelen vind ik ook leuk. Een aanrader is exploding kittens. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 16 april 2024
LAbull schreef:

Welke games speel je?

Hey, sorry voor de late reactie. Ik had al even een tijd niet meer ingelogd op Join Us. Ik speel eigenlijk allerlei soorten games, maar wel voornamelijk single player. Vooral verhaalgedreven games als The Last of Us vind ik leuk, maar ik speel bijvoorbeeld ook platformers of RPGs (maar niet de super lange over het algemeen haha). En jij?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 16 april 2024
Cherry schreef:

Hoi Nick,

Ik lees ook graag. Mag ik vragen welke boeken je lees?

Films kijken en spelletjes spelen vind ik ook leuk. Een aanrader is exploding kittens. 

Hoi! Ik lees graag science fiction of fantasy, of bijvoorbeeld boeken van Stephen King. Maar ik lees ook graag graphic novels, dat leest soms wat makkelijker weg als ik niet zo veel motivatie of energie heb om aandachtig te lezen. Wat lees jij graag? Exploding Kittens ken ik, maar heb ik zelf nog nooit gespeeld. Ik heb wel sinds kort het spel Throw Throw Burrito, wat volgens mij van dezelfde makers is. Maar die heb ik nog niet gespeeld.

ReneeM
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+5
  • Niet meer actief
  • 124 reacties
  • 19 april 2024

Hey!

Leuke hobby's!

Ik ben zelf 25 jaar en woon op de Veluwe (Regio Noord-Veluwe). Leuke hobby's! Ik vind het ook leuk om te wandelen.

Ben je al bekend met de Discord server? Zo join je onze Discord! | Join Us community (join-us.nu)

Het is erg gezellig en ook hier worden regelmatig evenementen gedaan.

Je mag mij altijd een berichtje sturen op Discord (reneevdm) of op de Community!

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 27 mei 2024

Heejj, Het lijkt me erg gezellig om een keer samen of in een groepje af te spreken. Vind zelf bijna alles wel leuk, lekker makkelijk. Zelf geniet ik ervan om er lekker op uit te gaan! Dus wandelen, spelletjes of een film klinkt goed. Momenteel woon ik in Winterswijk maar kom oorspronkelijk uit Eibergen dus aardig dichtbij. :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 28 mei 2024
Judithtb schreef:

Heejj, Het lijkt me erg gezellig om een keer samen of in een groepje af te spreken. Vind zelf bijna alles wel leuk, lekker makkelijk. Zelf geniet ik ervan om er lekker op uit te gaan! Dus wandelen, spelletjes of een film klinkt goed. Momenteel woon ik in Winterswijk maar kom oorspronkelijk uit Eibergen dus aardig dichtbij. :)

Hey Judith,

Ik zal je een privebericht sturen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 21 juli 2024

Hoi Nick,

Het lijkt me leuk om in contact te komen!

Ik zie dat je boeken leest? Wat voor genre boeken lees je vooral?

En spelletjesavond? Moet ik dat zien onder gamen of borspel. Of allebei? Want ik ben zelf ook gek op bordspellen en gamen.

Het lijkt me leuk om in contact te komen!

Wellicht op den tijd wandelen door t bos met de hond!

Groetjes

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen