Skip to main content

Nawal 26 Leidschendam-Voorburg

• 14 november 2024
  • 6 reacties
  • 72 × bekeken

Hallo! Mijn naam is Nawal, uitgesproken als Néwal. Ik ben 26 jaar oud en woon sinds drie jaar in Leidschendam-Voorburg. Oorspronkelijk kom ik uit Limburg, en ik heb nog steeds een sterke band met het boerderijleven en de natuur. Ik hou van comedy, dansen, zingen en lekker eten.

Momenteel werk ik niet vanwege medische redenen, maar ik ben wel actief bezig bij de paarden als dagbesteding. Dat maakt me ontzettend gelukkig! Ik ben eigenlijk een huismus en breng veel tijd thuis door, maar ik geniet er ook van om buiten te zijn, vooral met de juiste mensen om me heen. Mensen omschrijven me vaak als iemand met een goed gevoel voor humor en een spontane persoonlijkheid.

Nieuwe dingen proberen en avontuur horen ook bij mij. Ik wil graag meer van de wereld zien en genieten van alles wat het leven te bieden heeft. Hoewel ik van nature rustig ben, sta ik open voor nieuwe vriendschappen en leuke ervaringen.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 81 reacties
  • 14 november 2024

Hi Nawal,

Welkom op de community!😁

• 0 reacties
  • 14 november 2024
Affie schreef:

Hi Nawal,

Welkom op de community!😁

Thankyou!🌹

Appol
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 15 november 2024

Noi Nawal en welkom,

Ikzelf heb ook wel iets met de natuur, zo vind ik het heerlijk om af en toe door het bos te wandelen. Ik zie ook dat je graag doet zingen. Heb je dan ook een bepaald genre wat je graag zingt of is het vanalles wat?

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 15 november 2024

Welkom op de community :D

Ik zie dat je houdt van comedy, heb je ook een favoriete comedian?

Persoonlijk vind ik Daniel Sloss wel grappig. 

• 0 reacties
  • 15 november 2024
Appol schreef:

Noi Nawal en welkom,

Ikzelf heb ook wel iets met de natuur, zo vind ik het heerlijk om af en toe door het bos te wandelen. Ik zie ook dat je graag doet zingen. Heb je dan ook een bepaald genre wat je graag zingt of is het vanalles wat?

Dankjewel. Leuk leuk. Ik zing letterlijk van alles zo hard mogelijk haha 😅

• 0 reacties
  • 15 november 2024
Eva011 schreef:

Welkom op de community :D

Ik zie dat je houdt van comedy, heb je ook een favoriete comedian?

Persoonlijk vind ik Daniel Sloss wel grappig. 

Dankjewel. Geen favoriete. Ik luister naar verschillende. Daniel Sloss ken ik nog niet. Ik ga kijkje nemen. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen