Skip to main content

Natasja, 25, omgeving Limburg

• 25 februari 2025
  • 10 reacties
  • 166 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal,

Enige tijd geleden heb ik ook een voorstelbericht geplaatst maar het leek mij leuk om dit nogeens te doen. Mijn naam is Natasja, ik ben 25 jaar en ben woonachtig over de grens bij Limburg in België. Omdat ik hier nog niet al te lang woon mis is soms het sociale contact. 

Ik ben een echte natuurliefhebber en wandel graag met mooi weer door de bossen hier in de buurt. Daarnaast hou ik van lezen, creatief bezig zijn en heb ik sinds kort het stijldansen weer opgepakt. Ik ben ook erg gek met mijn verzameling kamerplanten en mijn hamster en gekko. Daarnaast start ik zo af en toe een game op zoals RDR2 of CoD. 

Als je geïnteresseerd bent om contact te hebben hoor ik het graag.

Groetjes, Natasja

10 reacties

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 14 reacties
  • 25 februari 2025

Hey Natasja!

Wat leuk dat je je opnieuw voorstelt! Stijldansen lijkt me wel een interessante hobby!

RDR2 lijkt me echt een geweldige game, maar ik heb hem nog niet gekocht omdat mijn laptop de ruimte niet aankan. Wat maakt de game volgens jou echt de moeite waard?

Groetjes Lex

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi Lex,

Ja stijldansen is heel leuk om te doen! Wat zijn jouw hobbies zoal? 

RDR2 heeft een hele mooie verhaallijn waardoor je echt gaat meeleven met de karakters. Daarnaast is alles heel realistisch gemaakt en is overal wel aan gedacht tot in de kleinste details. Verder zijn er veel side missies om te doen, en is het gewoon heel vet om de wereld te ontdekken. Echt een aanrader dus :) wat voor spellen speel jij dan vooral? 

Lexepex
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 14 reacties
  • 25 februari 2025

Hey Natasja,

Ik ga graag met vrienden naar de sportschool en houd van avondjes uit!
De spellen die ik graag speel zijn voornamelijk Gta V en Team Fortress 2. Ik zou ooit nog wel een ps5 willen, maar i.v.m. school gaat het qua tijd een beetje moeilijk en weet ik niet zeker of ik er mee bezig blijf. Toch heb ik van veel mensen gehoord dat RDR2 het echt waard is, dus misschien doe ik het wel!

Waar speel jij je spellen op?

Groetjes Lex

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 26 februari 2025

Hi Lex,

Team Fortress 2 ken ik niet, zal ik eens moeten opzoeken. Ik speel mijn spellen op de ps5 of de ps4, ligt er maar net aan waar het spel op geïnstalleerd is. Ik heb verder ook nooit op een andere console gespeeld dan de playstation. 

Wat voor studie doe je op het moment?  

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 27 februari 2025

Hy welkom ik ben van limburg Nederland ik kan eens als ik t fietsen ben in fiets kledij ergens meeten drankje doen ofz

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 10 maart 2025

Hey Natasja, ik woon totaal niet in de buurt, maar wou even zeggen dat RDR2 echt een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb! Staat hoog in mijn top 5, dat sowieso!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 11 maart 2025
Martin26 schreef:

Hey Natasja, ik woon totaal niet in de buurt, maar wou even zeggen dat RDR2 echt een van de beste games is die ik ooit gespeeld heb! Staat hoog in mijn top 5, dat sowieso!

Hoi Martin, 

Daar heb je zeker gelijk in! Bij mij staat RDR2 natuurlijk op 1 :) Maar wat is jouw top 5 games? 

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 12 maart 2025
Natasja schreef:
Martin26 schreef:

Hoi Martin, 

Daar heb je zeker gelijk in! Bij mij staat RDR2 natuurlijk op 1 :) Maar wat is jouw top 5 games? 

ooh dat vind ik altijd een lastige, maar leuke vraag. Momenteel denk ik dat dit mijn top 5 is:

1. Red Dead Redemption 2
  1. Call of Duty World At War
  1. Rocket League
  1. GTA 5
  1.  Call Of Duty Black Ops 2

Het is een lijstje wat met de dag kan veranderen en ik denk dat een aantal games er staan waar ik met een wat roze bril van nostalgie op terugkijk, ipv dat die game nou echt zo goed was haha. RDR2 is wel echt een unieke ervaring geweest voor me en COD WAW was mijn eerste cod game en heb die kapot gespeeld. Rocket League is een game waar ik altijd op terug kom, speel het nu al bijna 10 jaar en ook al is het spel zelf berg afwaarts gegaan, blijft de pure gameplay one of a kind. 

Honorable mentions naar Battlefield 1, Modern Warfare 2 en GTA San Andreas!!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 12 maart 2025

Mooie lijst. Ik herken die nostalgie wel hoor. Ik heb mij bijvoorbeeld erg geamuseerd met gungame op CoD WWII. En back in the days met infected of capture the flag op CoD MW3. Maar niks gaat boven RDR2! 

Martin26
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 12 maart 2025

WW2 staat bij mij ook heel hoog! Echt een van de leukste cods sinds black op 2 in mijn mening! MW3 survival en infected zijn ook legendarisch! Goeie ouwe tijd 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen