Skip to main content

Nasim 25 jaar omgeving Zandvoort

• 27 november 2021
  • 20 reacties
  • 386 × bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Beste allemaal,

Ik ben Nasim, 25 jaar! Ik woon op het ogenblik nog in Haarlem, maar ga binnenkort verhuizen naar Zandvoort. Daarnaast volg ik nog een kantooropleiding en ben werkzoekend. Ik heb al eens eerder meegedaan aan join us-online, maar zonder succes helaas. Graag zou ik mijn netwerk/vriendenkring willen uitbreiden via deze community .  

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 27 november 2021

Van harte welkom :) zolang ik niet moet werken ga ik zeker van het mooie gezellige kerst genieten even kijken wat voor lekkers mijn oma weer op tafel kan zetten 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 27 november 2021

Nou dat blijft voorlopig nog even een verassing! Hoe oud is je oma? 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 27 november 2021
Nasim schreef:

Nou dat blijft voorlopig nog even een verassing! Hoe oud is je oma? 

Mijn oma is 67. 

• 27 november 2021

Hoi Nasim vertel eens wat over jezelf, wat doe je graag? Binnen/buitenpersoon? Ben benieuwd

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 27 november 2021

Welkom op de Community! :grinning:

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 28 november 2021

Welkom Nasim! :)

Jammer dat je bij join us online niet hebt gevonden wat je zocht, hopelijk hier op de community wel! Maar dat moet vast goed komen denk ik, genoeg leuke mensen hier die opzoek zijn naar wat meer sociale contacten :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 28 november 2021

Ik ben een echte huismus, niet naar buiten te krijgen haha. Ik reis erg graag binnen en buiten Europa( nu door de oplopende besmettingen kan het helaas niet). Verder dans ik in mijn vrije tijd.  

Rochella
  • 28 november 2021

Welkom Nasim! 😊

Ojee, jij dus ook aan het (voorbereiden om te) verhuizen! Dat is altijd een heleboel werk hè! Zandvoort is een leuke stad, ben je toevallig dan ook een formule 1 fan of dat niet zo? Anders zit je daar natuurlijk helemaal gebakken.  

Een echte huismus dus! Wat vind je zoal leuk om te doen? Ik las dat je graag danst in je vrije tijd, super leuk! 😊

Ik kom helaas niet uit de buurt, maar je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt praten. 😊

• 28 november 2021

Hoi, ik ben nu in Haarlem met me moeder ze woont daar. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 2 december 2021

Bedankt voor alle suggesties, wat een leuke toffe reacties trouwens! 

Roy
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 3 december 2021

Welkom bij de community, Nasim!

Nasim schreef:

Ik ben een echte huismus, niet naar buiten te krijgen haha. Ik reis erg graag binnen en buiten Europa( nu door de oplopende besmettingen kan het helaas niet). Verder dans ik in mijn vrije tijd.  

Wat is je favoriete vakantieland? :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 4 december 2021

@Roy Cyprus, dat is een eyecatcher hoor, jij?

Roy
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 5 december 2021
Nasim schreef:

@Roy Cyprus, dat is een eyecatcher hoor, jij?

Lijkt me een heel mooi land! Ga je vooral voor de natuur of doe je liever een stedentrip?

Ik ben eerlijk gezegd niet zo gewend om (in het buitenland) op vakantie te gaan, dus echt een favoriete vakantiebestemming heb ik niet. Maar jaren geleden ging ik weleens naar Berlijn, en daar heb ik goede ervaringen mee. :) Zeker als je interesse hebt in geschiedenis een aanrader!

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 7 december 2021

@Roy Merendeel voor de natuur en het (warme) klimaat. Het hangt juist erg af van de bestemming. Enige literatuur gestudeerd? Wie weet ga je in de nabije toekomst nog naar het buitenland.  

Roy
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 10 december 2021
Nasim schreef:

@Roy Merendeel voor de natuur en het (warme) klimaat. Het hangt juist erg af van de bestemming. Enige literatuur gestudeerd? Wie weet ga je in de nabije toekomst nog naar het buitenland.  

Klinkt erg leuk! Ga je dan veel wandelen/hiken of doe je iets anders sportiefs?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 11 december 2021

Outdoor sportief wandelen of hiken, licht intensief meestal. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 11 december 2021

Jij?

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 29 december 2021

Hey Nasim, 

Ik lees dat je in je vrije tijd danst, nice! Heb je een favoriete stijl? :)

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 6 januari 2022

Hii eigenlijk alle stijlen wel. Jij?

Louise
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 8 januari 2022

Oeh nice! Ja ik heb ook niet echt een favoriete stijl.. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik denk niet dat het echt in een bepaalde stijl past hihi ;)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen