Heyhey,
Ik ben 19 jaar oud en ik woon in Enschede. De laatste paar jaren zijn mijn vriendschappen erg verwaterd, komen ze van één kant, en zijn ze gewoon niet zoals ik het zou willen hebben. Ik ben op zoek naar leuke, gezellige mensen om leuke dingen mee te doen en als het kan, wat uitbloeit tot een hechte vriendschap.
Even wat over mezelf: in mn vrije tijd kijk ik vooral series. Af en toe films. Heel af en toe zit ik achter de naaimachine als ik bijvoorbeeld niet tevreden ben met een kledingstuk en ik ga het dan ook zelf verstellen.
Ik ben zelf niet echt een uitgaanstype (ik heb het ook niet echt geprobeerd). Verder doe ik op dit moment de mbo opleiding Apothekersassistent in Deventer.
Verder vind ik reizen ook heel leuk. Ik ben dan ook al in aardig wat landen geweest (door het werk van mijn vader), maar ik zou graag zelf een keer op vakantie willen gaan. Op mijn bucketlist staat dan ook om een keer een roadtrip door Amerika te maken.
Zo, genoeg gepraat nu ;). Lijkt het je leuk om me beter te leren kennen? Stuur dan gerust een berichtje!