Skip to main content

Mr.Chriiss 23 omgeving Zuid-Holland

• 30 september 2022
  • 3 reacties
  • 159 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi allemaal, mijn naam is Christiaan en ben woonachtig in het levendige Zuid-Holland. Als jongeman van 23 ben ik afgelopen zomer Cum laude afgestudeerd op het Hbo.

Als iemand die reislustig, sportief en avontuurlijk is ingesteld is rondreizen in Vietnam de ultieme guilty pleasure. Alhoewel ijshockeyen in Amerika of kajakken in Cuba ook hoog op mijn lijstje staan. Daarnaast ben ik vaak in de gym te vinden en vind ik lezen heel erg leuk. Af en toe sta ik ook in de keuken met wisselend succes

In het verleden had ik wisselende vriendenkringen waarin na verloop van tijd soms het contact verwaterde. Met het oog op de toekomst zou ik graag nieuwe mensen leren kennen.

Interesse? Hit me up 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Liona1999
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 25 reacties
  • 30 september 2022

Hallo, 

welkom op Join us! 

• 0 reacties
  • 30 september 2022

Leuk dat je jezelf voorstelt Christiaan. Welke opleiding heb je uiteindelijk afgerond? 

En waar woon je precies in Zuid-Holland? Ik heb ongeveer dezelfde interesses als jij. En woon in Rotterdam. 

Laat maar iets achter. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 1 oktober 2022

Hi welkom! 

Wat een geweldige dingen noem je op wat betreft het reizen! Dat soort dingen staan bij mij op de wenslijst, maar zijn er helaas nog niet van gekomen. 

Wat is jouw favoriete recept om te maken? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen