Skip to main content

Mitchel, 27 jaar oud, omgeving Spijkenisse

• 7 juni 2024
  • 4 reacties
  • 153 × bekeken

Mitchel1996
Forum|alt.badge.img+1

Hi, Mijn naam is Mitchel. Ik ben 27 jaar (bijna 28) en ben woonachtig in Spijkenisse. 

Profiel: Lief, behulpzaam, trouw, betrouwbaar, ongeduldig, niet zo sportief, speels, extravert.
Ik ben af en toe een beetje druk maar over het algemeen wel rustig.

Hobby's: Ik vind het erg leuk om naar het theater/optredens te gaan. Vaak ga ik na een voorstelling/optreden even op de foto met de bn'ers/artiesten😊.
Verder hou ik ook van zingen/karaoke, bordspellen, puzzels, escape rooms, dagjes weg gaan en met vrienden afspreken.
kamperen op zn tijd vind ik ook wel leuk.

Ik hoop hier wat nieuwe mensen te ontmoeten waarmee ik regelmatig wat leuke dingen kan gaan doen. Ben jij woonachtig in of rondom Spijkenisse/regio Rotterdam. Let me know misschien leuk om dan even een babbeltje te doen. :-)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Oreo
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 43 reacties
  • 8 juni 2024

Hey Mitchel,  Leuke introductie en welkom op de community!

Ik heb de titel van je topic wat aangepast zodat je meer opvalt.

Leuke hobby’s heb je trouwens en naar welke artiesten ga je wel eens naar de optredens?

En welke theaters?

Laatst was ik in Venlo gaan kijken naar Rundfunk in het theater was echt lachen!

Zou gelijk een tweede keer willen gaan.

Greetz,

Norberto😎

Mitchel1996
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 8 juni 2024

Hi,  dankjewel

Ik ga een aantal keer per jaar naar festivals waar grotendeels Nederlandstalig artiesten komen. Laatst ben ik bijv nog bij een optreden van wolter kroes/stef ekkel/nielson geweest. 2/3jaar geleden ben ik bijv ook naar kensington geweest.

Theater is wisselend voornamelijk in spijkenisse/hellevoetsluis/brielle/rotterdam en het zijn vaak cabaret(najib,claudia de breij,sjaak bral enz.) of toneel/musical voorstellingen. Bij Rundfunk ben ik nog nooit geweest.

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 23 reacties
  • 1 augustus 2024

Hi Mitchel,

Zelf ben ik woonachtig in Hellevoetsluis, dus in de buurt. 

Graag ga ik ook naar theater en cabaret voorstellingen, eveneens als musicals en ook film voorstellingen. 

Games, Videogames, en escape rooms vind ik ook super leuk! Ook al heb maar 2 keer een escape room gedaan, vond ik beide een heel leuke ervaring!

LMK als het je wat lijkt een keer iets te doen, ik stel mijzelf ook graag iets uitgebreider voor in een pb ipv op forum :)

Mitchel1996
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 1 augustus 2024

Klinkt leuk ik heb vorige week nog een escape room gedaan. En ben ook naar prison island geweest in rotterdam.

Eind van het jaar heb ik weer hoop theater voorstellingen op de agenda staan(al geboekt).

Van mij mag je wel een pb sturen hoor☺️. Zit eerlijk gezegd alleen niet veel op deze community.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen